איזו גדר מומלצת להתקנה בחצר

0
106
קרדיט - Canva

גדר לגינה בוחרים על פי העדפה אישית. אתם מתבקשים להחליט האם תרצו להקיף את הבית בגדר אטומה וגבוהה או בגדר נמוכה שמאפשרת לבני הבית לצפות במתרחש ברחוב. הגדר מסמלת את הגבול בין השטח הפרטי שלכם לבין השטח הציבורי. קיימות כמה אפשרויות לעיצוב של גדר ביתית, הגדר מקיפה את הבית ומשפיעה על העיצוב והתדמית. הבחירה הפופולרית ביותר היא גדר עשויה אלומיניום. גדרות אלומיניום לחצר הן הבטחה לשנים רבות של שימוש תוך שמירה על מראה חדש. האלומיניום מתאים לאקלים הישראלי, עמיד בפני לחות ומים, נוח לעבודה, אינו רגיש למזיקים, מחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בתחזוקה, מעלה את השווי של הבית. עם גדר אלומיניום אתם מקבלים תמורה מלאה בעד כספכם ובו זמנית גם מחזקים את תחושת הביטחון של בני הבית.

איך מתקינים גדר אלומיניום?

גדרות, פרגולה וגם שער אלומיניום לחצר מתכננים בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם והתנאים בשטח. איש מקצוע מגיע לשטח ומבצע מדידה מדויקת (אורך, גובה). בהתאם למידות הגדר שלכם מיוצרת במפעל ממיטב חומרי הגלם. את גדר האלומיניום וגם את השער או הפרגולה אפשר להזמין בכמה צבעים ודגמים. ההתקנה מתבצעת על ידי צוות מקצועי שמתמחה בעבודות אלומיניום. יחד עם גדר כדאי להתקין גם שער אלומיניום לחצר למראה אחיד. המתקינים מקפידים להציב את הגדר בהתאם לתנאים בשטח, התוצאה הסופית תהיה גדר עמידה ובטיחותית לשנים רבות של שימוש יומיומי.

איזו גדר מתאימה לכם?

לא בכל יום אתם מתקינים גדר חדשה, ההחלטות שתקבלו היום צפויות להשפיע על העיצוב של החצר והבית בשנים הבאות. בבחירת גדר, שער או פרגולה יש להקפיד על חומרי גלם איכותיים ועמידים. אלומיניום ידוע כחומר גלם אידאלי עבור גדרות. העמידות של האלומיניום מתאימה גם עבור פרגולות אלומיניום בצפון באזורים בהם הטמפרטורה יורדת בחודשים הקרים אל מתחת לאפס. את הגדר שלכם תעצבו על פי העדפה אישית. רק אתם קובעים את הגובה של הגדר, את הצפיפות, את הצבע. לרוב, גובה מינימלי של גדר יהיה כ-1.2 מטר, גובה מקסימלי יהיה כ-2 מטר. בבחירת הגדר נתייחס גם לסוג הקרקע, עצים, אלמנטים קבועים שאי אפשר להזיז, תכונות של המפלס. פרגולות אלומיניום בצפון מותקנות בבתים פרטיים וגם במרפסות של בניינים.

גדר משולבת שער

התקנת גדר היא הזדמנות להתקין גם תוספות כמו פרגולה, סוככים, שער אלומיניום לחצר. את השער בחצר נתאים לסגנון העיצוב של הגדר. ליצירת מראה אחיד ואלגנטי נייצר את השער והגדר יחד.  חברת ארט רוף מייצרת ומתקינה גדרות אלומיניום לחצר עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. מעוניינים להתקין גדר, שער או פרגולה? חייגו עכשיו לעבודות אלומיניום ברמה אחת מעל כולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here