רעיונות לעיצוב הבית עם תמונות

0
1578
קרדיט: שיר זלצמן

רעיונות לעיצוב הבית עם תמונות

אחרי שבחרנו ספה והתאמנו לה שטיח וקנינו שולחן קטן לסלון, טלוויזיה, פינת אוכל…. עכשיו הגיע השלב של התאמת תמונות לכל חלל והתלייה שלהן על הקיר. בכל חלל חשוב להתאים את התמונה הנכונה, או מספר תמונות- בגודל, בסגנון, בצבעוניות, אפילו במסגרת! קבלו מספר טיפים לעיצוב הבית עם תמונות והתאמת התמונות לחלל.

תבחרו נושא משותף לכל קיר וקיר:

אוהבים חיה מסוימת? מטיילים הרבה בעולם ומצלמים מקומות? בחרו נושא אחד והפכו את הקיר לתצוגה בהתאם- חיות, פרחים, תמונות מטיולים. ברגע שיש מוטיב אחד מוביל וראשי הוא מאחד בין כל הציורים והתמונות שעל הקיר.

תחליטו מראש על הצבע השולט ועל הגוונים העיקריים:

אם כל הסלון שלכם מעוצב בשני גוונים יש לכם אפשרות להוסיף תמונה או ציור באותם הגוונים ולייצר אווירה רגועה והרמונית או לשלב ציורים עם נגיעות צבע מתפרצות או אפילו צבעים מנוגדים בכדי להוסיף צבעוניות לאותו חלל. אפשר ללכת על רגוע ושליו יותר עם תמונות בשחור לבן או לפרוץ את הגבולות עם ציור צבעוני.

קרדיט: שיר זלצמן

פרגנו וכמה שיותר:

יש לכם אמן במשפחה שאוהב לצלם או לצייר? אתם רוצים לפרגן למכר שלכם שהתחיל למכור את האמנות שלו? ואולי הבת המתבגרת שלכם ציירה ציור מרהיב לגילה? בחרו קיר בבית שהוא כולו פרגון ועצבו אותו כמו קיר ראווה במוזאון (אפשר עם אמנות מתחלפת) זה המקום לתלות אמנות , עבודות של בני הבית ולייצר אמנות שהיא כל כולה שלכם.

השקיעו באמנות ישראלית:

אפשר לרכוש כמה תמונות במחירים מוזלים ברשת ואפשר גם להשקיע באמנות ישראלית מקורית, לפרגן לאמנים הישראלים ולזכות בציור מקורי איכותי שאין כמוהו בבתים אחרים ושאין ספק שהוא ימשוך תשומת לב וקריאות התפעלות מכל המבקרים והאורחים.

שחקו עם הגדלים של התמונות:

לא חובה תמונה אחת גדולה אם הקיר גדול ולא צריך למלא קיר שלם בהמון תמונות קטנות. בחרו תמונה אחת ומקמו אותה בהתאם על הקיר וסביבה תכננו את שאר הקונספט ותלו את שאר הפריטים בהתאם

אל תסתפקו בתמונה אחת:

אחת הדרכים לעצב את הקיר בצורה מקורית ולהוסיף הרבה אופי וצבעוניות לחלל היא ליצור קולאז' משלכם. בחירת מספר תמונות בגדלים שונים ובצורות שונות ליצירת קולאז' מבולגן או תליית התמונות בצורה מסודרת שתייצר צורה של לב או עיגול או כל צורה אחרת. אם תעשו את זה עם תמונות משפחתיות תקבלו קיר משפחתי מלא זיכרונות ושמחה לשנים רבות.

שדרגו את המסגרת:

מסגרת יכולה לעשות את כל ההבדל ולהוסיף המון לתמונה. ניתן לבחור מסגרות בצבעים שונים, במידות שונות מחומרים כמו פלסטיק עץ ומתכת ולשלב ביניהן. אפשר לבחור מסגרות אחידות לכל התמונות שתלויות על הקיר או לבחור מסגרת שונה לכל תמונה- תלוי בכם. אפשר למסגר תמונה ואפשר להשאיר אותה ללא מסגרת ואפשר למסגר מראה או חתיכה של צמחיה מלאכותית ולהוסיף עניין לעיצוב.

שיר זלצמן, אמנית ישראלית www.shirzalcmanart.com

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here