אדריכלים ומעצבים: כך תגרמו ללקוחות שלכם להרגיש בתוך הבית, לאהוב את העיצוב הסופי ותקדמו את הפרויקט לאישור

0
1596
מעצבת – נטלי קונטנטה. הדמיות – א-סטודיו

כמעט כל אדריכל או מעצבת נתקלו במצב בו הם משוחחים עם הלקוחות, מבררים את הצרכים, עורכים בדיקות מקיפות, משרטטים ויוצרים תוכנית אדריכלית שנראית מושלמת, אך הלקוחות לא מתחברים אליה.

בעוד שאנחנו, האדריכלים יכולים להבין את תוכנית הדו-ממד, הלקוחות מנסים להבין מה יש לנגד עיניהם. כשהם לא מצליחים לעשות זאת התוצאה היא פגישות מרובות ושיחות "הלוך ושוב" שכל מטרתן להבהיר כיצד ייראה המבנה העתידי וכיצד ישולבו הפריטים השונים בחלל. הלקוחות רוצים להרגיש את העיצוב ותוכניות דו ממד ואפילו תלת ממד מושקעות לא מצליחות לתת את התחושה של החיים בבית החדש.

כבר בפגישה הראשונה חושפים הלקוחות את המטרה שלהם. הם יכולים לספר על סגנון החיים שהם חולמים עליו, לבקש מספר חדרים מסוים, לתאר כיצד הם היו רוצים שייראה המטבח ולבקש שלל בקשות. לא מדובר ברצונות רגעיים אלא בחלומות שנבנו לאורך זמן ולפעמים הם מלווים אותם כבר שנים. התפקיד של המעצב והאדריכל הוא להצליח לקחת את כל אותן בקשות, את הציפיות והחלומות וליצור מהן מבנה תלת ממד שיהיה המקום לחוות בו רגעים קסומים, המקום שהלקוחות הכי ירצו להיות בו ולחזור אליו.

עיצוב – אדריכל אילן דרור. הדמיות – א-סטודיו

הקושי בתוכניות דו ממד

לרשות האדריכלים והמעצבים עומדים כלים שונים ובסופו של דבר הם יוצרים תוכנית דו ממד שתוגש לא רק ללקוחות אלא בהמשך גם לוועדות שונות ולבסוף גם לקבלנים ואנשי המקצוע. כולם, למעט הלקוחות, יכולים לראות את המבנה הסופי ולקרוא את התוכניות. עם זאת, לפני שכל אותם אנשי מקצוע ייכנסו לתמונה, יש צורך באישור של התוכנית על ידי הלקוחות ואם הם לא יאשרו אותה אי אפשר יהיה להתקדם הלאה.

מעצבים רבים מעידים על הקושי האמיתי שלהם להסביר ללקוחות כיצד הבית שלהם עומד להיראות. הדבר מוביל לא רק לתסכול של שני הצדדים אלא גם לשינויים רבים ותוספות של עוד שינויים שלא פעם נובעים רק מחוסר הבנה. כל אדריכל יודע כי הזמן הוא אחד מהמשאבים החשובים ביותר שיש לו ולכן ככל שהוא יצליח להעביר את התוכניות בצורה הברורה ביותר כך הוא יצליח לצמצם פערים. המטרה אינה "למכור" ללקוח בית שהוא לא רוצה אלא להפך, ליצור תקשורת טובה שמובילה לבית המתאים בדיוק ללקוח.

הדמיות תלת ממד

מאז ומעולם נעשו מאמצים להציג ללקוחות את הבית העתידי שלהם בתלת ממד. בעבר, כדי ליצור זאת היה צורך לבנות את המודל באופן עצמאי, לרוב בעזרת קרטון ביצוע והעבודה הייתה קשה, ארוכה ולכן נעשתה רק בפרויקטים מיוחדים. עם השנים נכנסה הטכנולוגיה לעניין, יותר אדריכלים ומעצבים התחילו להשתמש בתוכנות שמציגות את הבית בתלת ממד וזאת כדי לאפשר ללקוחות לראות את הבית במחשב או בדפוס בצורה שהיא הרבה יותר ברורה מאשר שרטוט בלבד.

הדור הבא של הדמיות תלת ממד כבר פה, הוא הרבה יותר מתקדם ומאפשר לאדריכלים, למעצבים וללקוחות  הבונים להסתובב בבית העתידי שלהם, עוד לפני סיום התוכניות.
סטודיו A-Studio מקבוצת ARVR מייצרת הדמיות מתוכניות הבסיס ברמה הכי גבוהה שיש ומאפשרת ללקוחות לבחור כיצד הם ירצו לראות את הבית או הסלון: בהדמיה רגילה, סרטון הדמיה מרשים או ממש להיכנס לבית במציאות מדומה או רבודה בעזרת הטלפון שנמצא אצלם ביד. הטכנולוגיה כבר כאן ועכשיו נשאר לכם, האדריכלים והמעצבים, להשתמש בה.

הצצה פנימה

כל לקוח רוצה לדעת כיצד ייראה הבית שלו לפני שהוא מאשר את התוכניות וכל אדריכל ומעצב רוצה לתת ללקוחות שלו את האפשרות לעשות זאת. הדמיה בתלת-ממד לוקחת את הפרויקט צעד אחד קדימה ומאפשרת לבחון חומרים וריהוט כאילו הבית כבר קיים ואנחנו רק בודקים את אפשרויות העיצוב.
ההדמיה מאפשרת ללקוח "להסתובב" בבית שלו לפני או במהלך הפרויקט . הסטודיו עושה שימוש בתוכנות וטכנולוגיות מתקדמות בכדי שהאדריכלים, המעצבים והלקוחות המזמינים את המבנה יוכלו להציץ פנימה, לראות ולהרגיש את הבית עוד לפני שהם מאשרים את הבניה או השינויים. הלקוח חווה את החיים העתידיים שעומדים להיות לו. הוא יכול להיכנס למטבח, לשבת בסלון, להרגיש את המרחב בחדר השינה ולהרגיש את מה שעומד להיות.

מבחינת בעלי המקצוע, האדריכלים והמעצבים, אין צורך ברכישת מיומנות חדשה אלא כל מה שנדרש הוא להמשיך לתכנן ולעצב בתים ולהזמין את ההדמיה מהחברה.

"אנחנו נותנים מענה שוטף לעשרות משרדים ואני חייב לציין שכל פעם המשרד נהנה מחדש מתגובות המעצבים והלקוחות להדמיות והעיצובים המרהיבים, לשילובי החומרים ולזמן שזה חסך להם. תגובת "וואוו" של לקוח שווה למעצב הרבה מאוד" מוסר אדריכל רוזנצוייג אמיר מנהל הפרוייקטים בסטודיו.

עיצוב – רוזנצוייג אדריכלים.   הדמיות – א-סטודיו

להיות צעד אחד לפני כולם

A-Studio מביאה שירות מהפכני לאדריכלים ומעצבים. היא מאפשרת להם להראות ללקוחות כיצד בדיוק ייראה הפרויקט שלהם. כך הם יכולים לדמיין את הילדים רצים בסלון, את הארוחות המשותפות ואפילו את ההתארגנות במקלחת בבוקר.

ההדמיות והסרטונים לא רק מאפשרים ללקוחות לאשר את הפרויקט במהירות כשהם מרוצים אלא מאפשרים לאדריכלים ולמעצבים לסגור יותר לקוחות, לרכז את משאבי הזמן לתכנון ועיצוב ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות.

A-Studio יוצאת עכשיו במבצע ומציעה חבילות הדמיות וסרטונים מיוחדות לבתים פרטיים ועיצוב פנים במחירים מיוחדים. רוצים לדעת כיצד ייראה הבית העתידי? מתלבטים בין ספה ארוכה כחולה או ספת "ר" אפורה? תוהים אם מתאים לכם יותר עיצוב מודרני או כפר? צרו קשר ובואו לראות ולחוות את הבית העתידי שלכם.

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר שלנו –  http://a-studio.co.il

ובפייסבוק –  https://www.facebook.com/astudio2020

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here