אוטומציה בדלתות פנים- כן זה אפשרי

0
49
קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

דלתות זכוכית אוטומטיות נפוצות באופן חד משמעי במבנים ציבוריים או עסקיים שונים, מרפאות ומרכזי רפואה, מרכזי קניות, בנייני משרדים, ובשנים האחרונות גם בנייני מגורים הולכים ומתאהבים בהן. אולם לא כולם יודעים כי הטרנד של דלתות זכוכית אוטומטיות הולך וכובש גם את דלתות הפנים הביתיות. כן, מה ששמעתם. דלתות זכוכית אוטומטיות לבית אינן מתאימות אומנם לדלת חיצונית לבית האמורה לשמור על פרטיות הדיירים באופן מלא, וגם בתוך הבית יהיו מן הסתם דיירים שיהיו מעוניינים בדלת אטומה וננעלת לחדר הפרטי שלהם, אבל בין החדרים המשותפים, הסלון, המטבח, החצר, פינת הישיבה, ועוד ועוד, פעמים רבות מדובר בפתרון אולטימטיבי מדהים שכולם מתלהבים ממנו. למי זה מתאים, למה זה כדאי, ואיך להתקין, כל התשובות במאמר שלפניכם.

דלתות פנים מודרניות

דלת חשמלית לבית יכולה להיות פתרון קסם, ויכולה להיות מטרד. לכן חשוב כל כך להתאים לדייר החדר באופן אישי את הדלת. עבור חדרי ילדים קטנים למשל- זה יכול להיות פתרון חלומי להשגחה בטוחה וקלה ומצד שני למרחב פרטי עבורם, שקט ונינוח. הדלתות מבודדות רעש ומשרות פרטיות באמצעות מסגרת האלומיניום שלהן, אבל מותירות קשר עין רציף, תחושת ביטחון ושלווה לילדים המשחקים או יוצרים בחדר, כך הם יכולים לשקוע בענייניהם, וברגע של צורך בקשר עין להרים ראש, לחייך ולחזור למשחק בפרטיות. גם עבור מטבח, סלון ושאר החדרים הציבוריים בבית, דלת חשמלית לבית יכולה להיות מצוינת כדי לאפשר מעבר קל לקטנים שידיהם מתקשות להגיע אל הידית, למבוגרים המסתובבים לעיתים בידיים מלאות, מנות אוכל, תיקים, ספרים ושקיות.

מתי עדיף שלא להשתמש בדלתות חשמליות בבית

במידה והבית קטן מדי וצפוף, דלתות הזזה חשמליות עלולות להכביד על המראה הכללי ולהפוך את החלל לדחוס. אבל לעיתים זה ייתן תחושת מרווח וגודל בגלל העדר גופים אטומים המחשיכים את השטח ותוחמים אותו יתר על המידה. זה תלוי בעיקר ברוחב המעברים והכניסות הפנימיות בבית, אבל לא רק, ותמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. לא רצוי לבחור דלת זכוכית אוטומטית לחדר פרטי של מתבגרים, זה עלול לתת להם תחושה של חדירה לרשות הפרט. עם זאת, ניתן להזמין דלתות זכוכית אוטומטיות בעלות גוון זכוכית, דיגום או הצללה מלאה, אלו אפשרויות ההופכות את הדלת השקופה לאטומה למחצה או לשליש, ונותנות תחושת פרטיות נוחה יותר בלי לוותר על המודרניזציה והיוקרה של הדלתות החשמליות.

פאר אנפון תעשיות בע"מ מציעים מגוון דלתות חוץ ופנים אוטומטיות בצבעים ובדגמים בהציע רחב המתאים לכל בית בישראל. צרו איתנו קשר לפרטים והזמנות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here