מה שחשוב לדעת לפני התקנת ג'קוזי לבית

0
156
קרדיט - Pixabay

התקנת ג'קוזי לבית היא אפשרות מרגשת, שמציעה רגיעה ומגע של יוקרה. עם זאת, ישנם מספר שיקולים והכנות חשובות כדי לוודא שההתקנה תצליח.

כדי להתנהל נכון, חשוב לרכוש את הג'קוזי מחברה מובילה בשיווק מוצרי ספא לבית ולמרכזי ספא, ולקבל את הסיוע וההדרכה של המקצוענים בתחום.

היתרים ותקנות להתקנת ג'קוזי לבית

לפני התקנת ג'קוזי, חשוב לבדוק אם יש צורך בהיתר, בהתאם למיקום, לבסיס ולחיווט של הג'קוזי. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להשיג אישור לחיבור חשמל בלבד, אשר לרוב מטופל על ידי החשמלאי כחלק מתהליך ההתקנה.

בחירת המיקום להתקנת הג'קוזי

המיקום האידיאלי להתקנת ג'קוזי לבית צריך להתבסס על מספר גורמים:

  • משיקולי בטיחות, יש למקם את הג'קוזי במרחק של 4.5 מטרים לפחות מקווי חשמל עיליים ולפחות 1.5 מטר מכל מבנה כדי למנוע סכנת הצפה.
  • במיקום שנבחר, צריך להיות מספיק מקום להסרת המכסה וגישה ללוח התחזוקה.
  • מומלץ להתקין גדר או קיר כדי לשמור על הפרטיות, במיוחד אם הנוף מהגינה משתנה עם עונות השנה.
  • מיקום מוגן יכול לשפר את הפרטיות ולהפחית את עלויות התחזוקה.
  • מומלץ לבחור מקום עם נוף מרגיע ומהנה.

משלוח והתקנה

חשוב לוודא שיש נתיב פנוי למשלוח, בהתחשב במכשולים כמו מדי מים או גז, יחידות מיזוג אוויר וגגות שתלויים נמוך, ולהקפיד על מדידת כל השערים, הפתחים והסיבובים כדי לוודא שניתן להעביר את הג'קוזי למיקומו המיועד.

דרישות חשמל ואינסטלציה

רוב הדגמים של ג'קוזי לבית זמינים עם חיבורי 120 או 220 וולט. חיבור של 220 וולט מצריך חיווט קשיח לאספקת החשמל, בעוד שניתן לחבר 120 וולט לשקע ייעודי אם הוא קיים בטווח של שלושה מטרים.

יש להשלים את כל עבודות החשמל לפני מילוי הספא. עבור אינסטלציה, ניתן למלא את הג'קוזי בצינור מברז חיצוני ולנקז אותו באמצעות צינור המחובר לפתח הניקוז.

מילוי הג'קוזי

לאחר ההתקנה והחיבור, יש לכבות את החשמל, לנקות את המתקן, לסגור את פתח הניקוז ולמלא אותו במים קרים עד 20-25 סנטימטרים מהקצה העליון. בשלב הבא מפעילים את החשמל, מחממים ל-38 מעלות ומוסיפים כימיקלים לחיטוי בהתאם להוראות היצרן.

סטטיסטיקות שוק ומגמות

הבנת מגמות השוק והסטטיסטיקה של ג'קוזי לבית מספקת כמה תובנות שחשוב להכיר לפני הבחירה וההתקנה:

  • שוק הג'קוזי צומח בישראל, עם קצב צמיחה שנתי משוער של 9.63% מ-2021 עד 2023.
  • כ-4.6% ממשקי הבית בישראל מחזיקים בג'קוזי.
  • אחוז ניכר (73%) מרכישות הג'קוזי מיועדות להידרותרפיה או להקלה על המצב הגופני.
  • סקרים מראים כי 8.1% מהישראלים מחזיקים היום מערכת ספא ביתית.

כמה מילים לסיום

התקנת ג'קוזי לבית מצריכה תכנון קפדני והתחשבות בגורמים שונים, החל ממיקום ועד דרישות חשמל ואינסטלציה. הבנת ההיבטים הללו, יחד עם מגמות השוק, יכולה לעזור להבטיח חווית ג'קוזי מוצלחת ומהנה בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here