הפרטים הקטנים שישדרגו לכם את הבית

0
2742
הפרטים הקטנים שישדרגו לכם את הבית

זה לא באמת משנה אם יש לכם דירה קטנה או גדולה, וגם לא אם אתם עובדים מהבית או במשרד פרטי משלכם. יש כמה תוספות קטנות שיכולות לחולל שינוי גדול מאוד ולהפוך את השגרה שלכם לנעימה הרבה יותר. התוספות האלה נהדרות גם לבית וגם למשרד, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות מעיצוב נעים יותר לצד נוחות מרבית. כל מה שצריך זה לבחור את הפריטים הנכונים וכמובן, את האיכותיים ביותר.

הבטיחות מעל לכל

אין ספק שהמטרה העיקרית שלכם, עוד לפני האסתטיקה או הפונקציונליות, היא לתכנן דירה בטיחותית ומשרד מוגן היטב. אלא שיש גם כמה אתגרים לא קטנים בדרך. למשל, מי שבביתו מותקן תריס חשמלי אבל נמנע משימוש במוצרי אלקטרוניקה בשבת כנראה מתמודד עם דילמה: להעביר את השבת עם תריס פתוח לרווחה או לבלות את סוף השבוע בלי אור השמש המפנק? חברת פלמט מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות לבית ולמשרד, לרבות שעון שבת לתריס חשמלי. עם ניסיון של עשרות שנים והתמקדות בתכנון ובייצור האיכותיים ביותר, אתם בהחלט יכולים לישון טוב יותר, גם בשבת.

הגנה בשעת חירום

בכל הקשור לבטיחות אי אפשר להיות זהירים מדי, ולצד ההגנה מפני פריצות רצוי לאתר פתרונות גם למצבים אפשריים אחרים. שריפה הפורצת במבנה היא בהחלט דוגמה מצוינת למצב חירום שאנחנו פשוט חייבים להגיע אליו מוכנים יותר. דלת אש תהיה זו שתעזור לנו לגונן על חלקו הפנימי של המבנה, על הרכוש ובעיקר על בני האדם שנמצאים במקום. כדי להבטיח שהדלת תישאר תמיד סגורה, מחזיר דלת הוא בדיוק הפתרון. כשהוא מבוסס על כוח הידראולי הוא סוגר את הדלת באופן אוטומטי כשאין בה כל שימוש.

בטיחות ואסתטיקה יחד

ידית לדלת נשמעת לרובנו כמו פריט בסיסי ופשוט, אבל האמת היא שמדובר באחד המרכיבים החשובים בדלת. העיצובים השונים משפיעים לא רק על הנראות (חשובה ככל שתהיה) אלא גם על אופן פתיחת הדלת. ככלל, ידית לדלת כניסה יכולה להיות דקורטיבית או פשוטה, יוקרתית או קלאסית. היא יכולה להפעיל את מנגנון הנעילה והיא יכולה לשמש לצורך משיכה בלבד, בדיוק כפי שאנחנו מכירים ממתחמי הפנאי והבילוי. כדי לבחור את הידית הנכונה, את מחזיר הדלת או כל אלמנט אחר הדרוש לבית או למשרד, פלמט מציעה מגוון רחב של אפשרויות בכל קטגוריה. כדי לתכנן את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם תוכלו ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 054-4944512.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here