טיפים לעיצוב הבית

0
2899

ליצור את המרחב הנעים ביותר, השימושי ביותר, בתקציב נוח, במהירות וביעילות, זה החלום של כל ישראלי שבונה את ביתו. קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם לייצר את הטאצ' העיצובי המאפיין את טעמכם ואת ההתנהלות היומיומית שלכם בחוכמה וביעילות.

ראשית דבר – עלות

היזהרו ממחיר נמוך מדי שעלול להעיד על חומר גלם/עבודה/גימור שאינם איכותיים. יחד עם זאת, קחו בחשבון שעלות גבוהה אינה בהכרח מעידה על מוצר איכותי, לפעמים זהו שם המותג שמייקר. לפני החלטה ורכישה מומלץ לבדוק במחסני עודפים, זאת משום שיש מקרים שבהם ניתן למצוא מוצרים איכותיים שהורדו מהתצוגה בשל החלפת קולקציה לדוגמה.

אסתטי אך לא על חשבון הפרקטי

לפני שתקנו את ריהוט הבית דמיינו את ההתנהלות שלכם בו במהלך יום פעילות. ייתכן מאוד שתגלו שריהוט מגזיני נראה מדהים, מתאים מאוד לז'ורנל, אבל לא ממש מתאים לבית שלכם מסיבות שונות. על אותו משקל נייעץ לכם לעשות שימוש בהדמיה ממוחשבת שתסייע לכם לראות את התכנון והעיצוב פנים בתים על פני מסך המחשב. מראה עיניים מקל ומסייע מאוד לבחירה עיצובית איכותית ונבונה. לפני שאתם בוחרים אריחים לרצפת הבית, שאלו חברים שיש להם רצפה המוצאת חן בעיניכם על נוחות הניקיון, סמני שטיפה וכדומה. מה שנראה יפה לא תמיד פרקטי.

הוזלה בעלויות

הוזלה בעלויות עיצוב דירות קטנות ויצירת סגנון עיצובי ייחודי מתאפשרים עם קצת דמיון ויצירתיות. הפכו ארונות ושידות ישנים לארונות מטבח תחתונים או עליונים במטבח החדש, תריסים ישנים יכולים להוות חיפוי קיר משגע בכניסה לבית או על הקיר הדומיננטי בסלון. מטבחים קטנים ייהנו מתחושת חלל גדולה יותר אם יישמר רצף רעיוני עיצובי באותו הצבע והחומר לעומת מטבח גדול שירגיש ביתי בשימוש במגוון חומרים וצבעים מגוונים.

תאורה חכמה ודקורטיבית

במהלך ההחלטה על תאורת הבית חלקו את הבחירה לשניים: תאורה פונקציונאלית ותאורת אווירה. שני האלמנטים משלימים אלה את אלה ויוצרים שימושיות אלגנטית ואסתטית. נסו לייצר מצב שבו בכל חלל, בכל חדר, קיימים שני האלמנטים. תאורה שימושית בבחירה נבונה תחסוך בעלויות לטווח הרחוק. קחו בחשבון את התאורה הטבעית הנכנסת לחלל הבית דרך החלונות. שלבו את המידע עם תכנון המיקום של הטלוויזיה ומסכי המחשב כדי למנוע השתקפות המפריעה לצפייה ולעבודה במחשב.

דורית סוקניק, מעצבת פנים בקריות, מתמחה בתכנון מקיף של בתים פרטיים, מזמינה אתכם לידע, ניסיון והדמיה ממוחשבת שיאפשרו לכם בחירות עיצוביות מדויקות בעלות נוחה במיוחד עבורכם. משרד לעיצוב פנים בעל ניסיון המונה למעלה מ 20 שנות ניסיון בעיצוב מטבחים ובתים יספק את הקונספט המושלם שאתם מחפשים. צלצלו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות. 052-6662192

מעצבת פנים בחיפה דורית סוקניק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here