כך תשדרגו בקלות את חלל פנים הבית

0
1210
קרדיט: thenisha

שדרוג חדר השינה בקלות

חדר השינה נחשב לאחד מהחשובים בחללי הבית. חדר השינה הוא החדר האינטימי של הבית, המשמש למנוחה, שינה, ופרטיות. בניגוד לשאר חללי הבית, במרבית מהמקרים חדר השינה הוא פחות מעוצב ומושקע, אלא רק על ידי ריהוט ואולי במספר תמונות. הדרך הנוחה, הקלה ואף הזולה לשדרג את חדר השינה ולהקנות לו מראה עיצובי, היא בעזרת מדבקות קיר לחדר שינה. נוח לחשוב כי מדבקות קיר הן לחדרי תינוקות וילדים בלבד, אך כיום עיצוב חללים אחרים ובעיקר חדרי שינה במדבקות, תפס תאוצה והפך למוכר ברחבי ישראל והעולם. קיים מגוון גדול מאוד של מדבקות לעיצוב חדר השינה, ממדבקות צבעוניות, מדבקות בשחור לבן, מדבקות עם מסרים ועוד. על מנת לבחור את המדבקה המתאימה לכם ביותר, תוכלו לפנות אל חברת נישה קונספט המתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק מדבקות קיר ועוד. לחברה קיים מגוון גדול ומרהיב של  מדבקות לקיר ועוד מוצרים דומים.

מדבקות קיר – פתרון עיצובי קל ונוח

כולנו אוהבים קירות מעוצבים, אך לא כולנו אוהבים את התמונות לתליה על הקיר ומחפשים אפשרויות נוספות לעיצוב קירות הבית בין אם מדובר בקירות החדרים או בשאר החללים. הטרנד המוביל בשנים האחרונות שתפס תאוצה במיוחד לאחרונה, זה עיצוב באמצעות מדבקות קיר. מגוון מדבקות הקיר הוא ענק ויש לעיצוב זה יתרונות רבים. ראשית השימוש במדבקות קיר הוא קל מאוד, לא צריך ידע מקצועי או ניסיון, בכל מקרה שנמאס מהמדבקות, ניתן לשנות או להסיר כלל ללא בעיה, ללא גרימת נזק לקירות או לריהוט. בשל המגוון הגדול ניתן להתאים מספר מדבקות לאותו חלל, דבר שיכול לסייע בעיצוב נרחב. 

פנים חדשות למטבח- מדבקות קיר למטבח

המטבח הוא אחד החללים המשמשים אותנו ביותר בבית. רוב בני הבית נמצאים זמן רב בחלל המטבח, ולכן זה נחמד שהקירות או הארונות יהיו מעוצבים בהתאם. מדבקות קיר למטבח משדרגות כל מטבח סטנדרטי וגם אחד שלא סטנדרטי. הן מוסיפות נופך עיצובי ומשרות אוירה ייחודית. בתחום מדבקות הקיר למטבח קיים מגוון רחב של עיצובים בצבעים שונים. המדבקות מתאימות גם לארונות, והן ניתנות להחליפה ולהסרה בכל רגע שתרצו וללא מאמץ מיוחד מצדכם. 

מעוניינים לשדרג את חלל פנים הבית בקלות?

חברת נישה קונספט מייצרת מדבקות קיר ייחודיות ואיכותיות במיוחד. בניגוד למדבקות קיר רגילות, המדבקות של נישה קונספט בעלות אפקט תלת ממדי אשר מעניק עומק ועניין רב לקיר עם אפקט של נישה מגבס. איכות המדבקות מאפשרת הסרה של המדבקות בקלות (וללא פגיעה בקיר ובצבעו), ועל כן מדובר במדבקות קיר שונות ואיכותיות בהרבה ממדבקות הקיר הרגילות. לפרטים ומידע מנוסף היכנסו לאתר:   https://thenisha.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here