ככה תבחרו את הברז הנכון בשבילכם

0
550
קרדיט ebath.co.il

איך בוחרים ברזים לאמבטיה?

ברזים לאמבטיה הם תחום רחב שרוב האנשים לא נותנים עליו יותר מידי את הדעת בחיי היום יום שלהם, עד שהם מגיעים לרגע שהם צריכים לבחור ברז חדש- ופתאום מוצאים את עצמם מתבלבלים מרוב אפשרויות ומתקשרים להגיע לבחירה מתאימה. יש תמיד תחושה שאולי אנחנו לא מספיק מבינים בזה, אולי צריך לשאול מישהו שמבין, אולי מדובר בסתם משהו פשוט ומבלבלים אותנו בחנויות- ואז נכנסים לאינטרנט ומתחילים לקרוא וללמוד על סוגי הברזים השונים וככה עושים סדר בבלגן. אז כאן נסביר לכם על שני סוגי ברזים – האינטרפוץ והסוללה.

 

מה ההבדל בניהם?

אינטרפוץ הוא ברז שכנראה יצא לכם לראות פעם או פעמיים בחייכם- ברז אינטרפוץ מותקן בקיר המקלחת ומקשר בין הצנרת הפנימית לידית החיצונית, ומורכב משלושה חלקים עיקריים- ידית הפעלה ממתכת שיוצאת מקיר המקלחת ואיתה מפעילים את המים ובוחרים טמפרטורה- חמים או קרים וכמובן שולטים בזרימה של המים. מכירים כאלה, נכון? לא מסובך ולא מורכב. מדובר בברז הכי פופולארי שיש היום במקלחונים בדרך כלל. הברז הזה פועל על מנגנון שמחבר בין הידית החיצונית לאינסטלציה שחבויה בקיר- ולכן הוא נראה יותר יפה. משמעות המילה המשעשעת היא מהשפה הגרמנית- ומשמעותה "מתחת לטיח".

עכשיו כשעשינו סדר לגבי מה זה בכלל אינטרפוץ, אנחנו יכולים  ללמוד על עוד סוגים שיש לו- למשל סוגים 3, 4 ו5\6 שהוא יותר נדיר ומשתמשים בו בדרך כלל אם רוצים להתקין באמבטיה ג'טים, או מפלי מים. באינטרפוץ 3 יש שלושה פצחים של הצנרת- שניים למים חמים וקרים ועוד אחד נוסף שפועל דרך ראש המקלחת. באינטרפוץ 4 אפשר להתקין גם ראש מקלחת וגם מזלף.

לעומתו- ברז הסוללה מותקן על הקיר ופונה לכיור או לאמבטיה, אין אותו לרוב במקלחונים והוא יכלול שתי ידיות לויסות של מים חמים ומים קרים. זה ברז קלאסי שכנראה ראיתם כל חייכם באמבטיות שונות במיוחד בבתים ישנים

לצד אלה יש עוד מגוון של סוגי ברזים, ברז נשלף, ברז תעשייתי, ברז Stant Alone ועוד… צריך לקרוא טוב טוב על כל סוגי הברזים כדי לקבל החלטה מה הוא הברז המתאים ביותר עבורכם

 

אז איך בוחרים?

בסופו של דבר, ידע זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לצבור בכל הנוגע לברזים. ככל שתדעו יותר, כמו בכל דבר, תבואו יותר מוכנים לקנייה. eBath ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולסייע לכם בקניית ברזים ממגוון סוגים, ובחנות תוכלו למצוא דגמים יוקרתיים במחירים נוחים כמו ברז סוללה, אינטרפוץ ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here