מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק: קולקציית הדומים מעוצבים לאביב 2024

0
273
צילום: סטודיו זגה

גולת הכותרת: הדום עם פלטה נפתחת שהופך לשולחן קפה

אם בעבר היה נהוג לעצב את הסלון רק עם שולחן סלוני ספה וכורסא, כיום הטרנד המוביל בעולם העיצוב הוא הוספת הדום שיכול לשמש גם כמושב נעים לאירוח, גם כמשענת לרגליים כתמיכה בישיבה על ספה או כורסא ואפילו כשולחן קפה! הדום הוא לא רק רהיט להניח עליו את הרגליים אלא הוא מהווה חלק חיוני בכל סלון, מוסיף סגנון ופונקציונליות וניתן לנייד אותו בבית בקלות כך שיוסיף עניין בכל חלל: חדר הילדים, חדר שינה ועוד.

מותג העיצוב החדשני ZAGAMIX, מבית זגה- פינות אוכל, משיק לאביב 2024 קולקציה של הדומים מעוצבים במראה עדכני במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, המתאימים כתוספת מסוגננת לעיצוב הבית, והשלמת הריהוט לפי הטעם האישי.

גולת הכותרת של הקולקציה הוא הדום יוקו בעל פלטת עץ שנפתחת ונסגרת והופכת אותו גם לשולחן קפה! הוא עשוי מבד ועץ ומשלב עיצוב אורבני לצד פונקציונליות. מידות מושלמות: קוטר 60 ס"מ , גובה 38 ס"מ. כמו כן, בקולקציה עוד מגוון הדומים המתאימים כשולחנות קפה.

בין פרטי קולקציית ההדומים ניתן למצוא: הדום טאו בעיצוב יפני חדשני, הדום ברוק בצורת טיפה – שילוב של כמה יחידות יהפוך את הסלון לסופר מודרני, הדום מנהטן בסגנון אורבני מפנק, הדום ריילי בעיצוב מודרני, הדום ברוקלין בגוון לבן להשלמת עיצוב נקי ועוד.

מחירים:
החל מ 67 ₪

צילום: סטודיו זגה
צילום: סטודיו זגה
צילום: סטודיו זגה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here