מחממים את החורף: מערכות חימום חדישות

0
509
קרדיט PIXABAY
אמנם הקיץ כאן במלוא העוצמה, אבל החורף שצפוי להגיע יביא איתו הרבה ימים קרים, בהם מערכות חימום חדישות יכולות לעשות את ההבדל בין בית שקט ורגוע לבין בית שבו מתקיימות מריבות תכופות על הטמפרטורה

אמנם בשיא הקיץ, עצם המחשבה על מערכות חימום יכולה לגרום לאדם להזיע, אבל דווקא בעונה הזו חשוב להתחיל להתארגן לקראת החורף. אצל צביה בבית זו תרגולת קבועה. "אצלי בבית כולם יודעים – אנחנו פועלים הפוך לגמרי מלוח השנה. בתקופת הקיץ אנחנו מצטיידים בתנורים, פטריות חימום לחצר ועוד מגוון אמצעי חימום, ובחורף אנחנו דואגים לרכוש מאווררי תקרה, מזגנים ניידים וכל אמצעי אחר לצינון האווירה. הסיבה לכך היא שהמחירים הרבה יותר זולים כשאין ביקוש. זו כלכלה פשוטה – היצע מול ביקוש. אני מיישמת את זה בהרבה מאוד תחומים בחיים וזה מוכיח את עצמו".

בקיץ האחרון צביה ובעלה החליטו לרכוש מערכות חימום חדשות לבית ולבית העסק. אנחנו מנהלים משק בית וגם עסק משפחתי שמפרנס אותנו היטב", אומרת צביה. "כיוון שכך, נושא מערכות חימום או מיזוג אוויר מאוד מעסיק אותנו. אנחנו יודעים שניתן לחסוך הרבה מאוד בעלויות השוטפות אם מתנהלים נכון ברמה האנרגטית. מה שעובד לנו בבית, עובד גם עבור בית העסק. חשוב לנו להתנהל ביעילות מירבית, כדי שנוכל גם ליהנות מטמפרטורה נעימה בעבודה בימי החורף ובימות הקיץ וכן שנוכל לעמוד בתשלומים השוטפים. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה להזיע בקיץ או לרעוד מקור בחורף רק כדי לחסוך כמה שקלים בחשבון החשמל".

מערכות חימום חדישות הן בעלות מספר יתרונות מרכזיים:

  • נוחות – ניתן להפעיל את המערכת באמצעות אפליקציה או על פי לוח זמנים קבוע. בדרך הזו, כאשר אתם מגיעים לבית או למשרד הטמפרטורה נעימה ומאפשרת להתחיל או לסיים את היום בדיוק באנרגיה המתאימה.
  • תפעול פשוט – את המערכות החדישות ניתן לתפעל בפשטות. אחרי הדרכה קצרה של הטכנאי, תהפכו למיומנים בהפעלת המערכת.
  • אחריות – כמו הרבה מוצרים חשמליים אחרים, התקנה של מערכת חימום כוללת גם אחריות של היצרן והמתקין. בדרך הזו, גם אם יש תקלה כלשהי, אתם יכולים ליהנות משירות אמין ומקצועי מבלי להידרש להוסיף תשלום כלשהו.
  • אמינות – מדובר במערכות אשר צפויות ללוות אתכם שנים רבות, כך שההוצאה המיידית עבור רכישה והתקנה מתבררת כהשקעה שחוסכת לכם כסף רב בטווח הארוך.
  • שמירה על איכות הסביבה – הדאגה לכדור הארץ הובילה יצרנים רבים לייצר מערכות ידידותיות לסביבה. במקום לעשות שימוש במערכות מיזוג ישנות שזוללות אנרגיה ומגדילות באופן משמעותי את חשבון החשמל החודשי, המערכות החדישות מסייעות בשמירה על איכות הסביבה בכך שהן צורכות כמות נמוכה הרבה יותר של אנרגיה.
  • חיסכון בהוצאות השוטפות – יותר לא צריך לדאוג מחשבון חשמל מנופח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here