מעצבים כחול לבן… ברוח יום העצמאות, חברת אלוני משיקה : סדרות אריחים בצבעי הדגל

0
1635
צילום: אסף לוי

ברוח יום העצמאות משיקה חברת  אלוני סדרות חדשות עם מגוון עשיר של אריחים בצבעי הדגל כחול ולבן.

 

בסדרות האריחים החדשות ניתן למצוא: אריחים מלבניים חלקים בצבע לבן או כחול וכן אריחיןם מרובעים ומשושים , בנוסף, מגוון רחב של אריחיםן עם דפוסים בכחול לבן משולב בינהם דפוסים אתניים, דפוסים גאומטירם, איורים המזכירים את המאה הקודמת בסגנון רטרו ,אירחי וינטאג' ועוד.

 

לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: " "אריחים מעוטרים לריצוף וחיפוי מייצרים עניין עיצובי חדש בחלל. למשל השילוב בין אריחים גאומטריים שאינם באותו דפוס מגלם בתוכו אינסוף אפשרויות ומעניק מקום לאמירה ייחודית וחותם אישי. באמצעות אריחים אלו ניתן ליצור מראה ייחודי ושונה בכל פעם. כמו בעולם האופנה, החופש היצירתי והדמיון, שניתן להפעיל בשימוש באריחים אלו הוא בלתי מוגבל וניתן לעשות מיקס אנד מץ' וליצור משחק גרפי חדשני ומעניין."

 

לדבריה: "אריחים בדפוסים אתניים לדוגמא מוסיפים חמימות לחלל ובאמצעותם אפשר ליצור שטיח או תמונה על קיר . כיום פופולארי מאוד לעלות עם האריחים מהרצפה ועל גבי הקיר ולייצר תחושת המשכיות ווייב של אומנות בחלל."   

 

עוד הוסיפה מורנו ואמרה: "שילוב אריחים בודדים אתניים בשילוב אריחים חלקים או בדפוסים שונים ימקסמו את אפשרויות העיצוב של החלל ויאפשרו פתרון פשוט עם תוצאה שנראית מושקעת, מורכבת ומוקפדת. ניתן יהיה ליצור חלל שמעוצב בצורה אומנותית, מיוחדת ומודרנית". 

צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here