פתרונות אחסון למחסן תעשייתי

0
3291
פתרונות אחסון למחסן תעשייתי
קרדיט freepik

כאשר מדובר על מחסן או מפעל תעשייתי הדורש פתרון אחסון סחורות, יש צורך לבחור בפתרון אחסון איכותי, אשר פועל על פי עקרון אחד: מה שנכנס ראשון למחסן לרוב צריך לצאת ראשון מהמחסן. על כן, כאשר מחפשים פתרונות אחסון למחסן תעשייתי, יש צורך לבחור במדפים תואמים, אשר מאפשרים את יישום העיקרון הזה בצורה הנוחה והטובה ביותר. מדפים למחסן תעשייתי, חייבים להיבחר בקפידה, על מנת לממש את המטרה והייעוד שלהם ולאפשר אחסון נוח ויעיל, לכל מחסן תעשייתי באשר הוא.

כיצד בוחרים פתרונות אחסון למחסן תעשייתי?

כאמור, לרוב סחורה אשר עתידה להיות מאוחסנת במחסן התעשייתי, היא סחורה שיש לסדר בצורה מאוד נוחה ונגישה. מכיוון שבמחסן תעשייתי, סחורה אשר נכנסת ראשונה למחסן גם תצא ראשונה מהמחסן, הרי שבהיעדר בחירת פתרון אחסון מתאים למחסן, יהיה צורך לסדר את המדפים בכל פעם שמוציאים מהמחסן סחורה מחדש וכן, לא פעם לא יהיה קל להגיע לסחורה אשר הגיעה ראשונה למחסן, בשל העובדה שאחרי שאותה הסחורה אוחסנה, הגיעו לא מעט סחורות אחרת שאוחסנו אחריה. לכן, מדפים למחסן תעשייתי, אינם יכולים להיות מדפים רגילים.  מדפים למחסן תעשייתי חייבים להיות מדפים בעלי מנגנון זרימה, אשר מכילים גלילים צפופים, על מנת לקדם את הסחורה שיש צורך להוציא בכל עת, בצורה קלה ונוחה. למנגנון הזרימה חייב להיות כמובן גם מנגנון בלימה, אשר יאפשר לסחורה הכבדה לעצור, כאשר היא מגיעה לנקודת האיסוף וזאת בכדי שהיא לא תיפול ויוסב לה נזק.

מידוף מודולרי למחסנים תעשייתיים

בעבר, כאשר היו מחפשים פתרונות אחסון לאחסנה כבדה בתעשייה, הרי שהיו בוחרים לרוב בהתקנת מדפים קבועה. כלומר, מערכת המדפים הייתה מוברגת אל קורות אשר תומכות בברגים והמדפים היו דבר קבוע, שבלתי אפשרי להזיז אותו. מכיוון שמרבית המוצרים הרלוונטיים לאחסון בתעשייה הם מוצרים כבדים, הרי שאין ספק שרק מידוף חזק יכול להחזיק אותם בצורה איכותית. אולם כיום, אנו חיים במציאות מפותחת ומתקדמת יותר, אשר מציעה לכל אדם שמחפש פתרונות אחסון לתעשייה, מידוף מודולרי איכותי, אשר איננו כולל מדפים המחוברים אל הקיר באמצעות ברגים. מדפים מודולריים, מציעים מדפים אשר מחוברים לקורות באמצעות מגוון פטנטים שונים. בהתאם לאותם הפטנטים ניתן לקרב ולהרחיק את המדפים ובעיקר, להתאים אותם לכל צורך ולכל מטרה של מחסן תעשייתי.

כיצד תבחרו מידוף תעשייתי בצורה הטובה ביותר

על מנת לבחור בצורה הטובה ביותר מידוף תעשייתי, חשוב ראשית כל לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום זה. חברה המציעה מידוף מודולרי איכותי מאוד עבור מחסנים תעשייתיים, היא חברה שכדאי לבחור בה. כמובן שחשוב לבחור בחברה המציעה מדפים מחומרי גלם איכותיים כגון: מדפי מתכת, אשר בכוחם לשאת משקל כבד לאורך זמן, מבלי להינזק או להיפגם.  כמו כן, חשוב מאוד להתאים באופן מדויק את מערכות המידוף הן לצרכים שלכם והן לתקציב שלכם.

כבר חמישים שנה שאנחנו בחברת "המדף" מקשיבים לצרכי הלקוח ומתאימים עבורו מדפים למחסן ופתרונות איחסון מתקדמים, יעילים ואיכותיים‫.
חמישים שנה שבהם אנחנו מלווים כל לקוח ופרוייקט משלב החזון, התכנון והאיפיון, דרך הייצור ועד ההתקנה והשירות‫.
חמישים שנה של ניסיון, התחדשות, הצלחה, טכנולוגיה, ושירות‫.

כתובתינו:

המנוע 9, תל אביב

03-6810782

[email protected]

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here