שינוי קטן, הבדל גדול

0
419
קרדיט: www.tifferet.co.il

הצורך בחידוש או בריענון הבית עולה אצל כולם- בגלל שינויים בחיים, התיישנות העיצוב שאינו מתאים עוד להווה או סתם ללא סיבה. לא תמיד היכולת הכלכלית גבוהה ולכן רבים בוחרים להתמקד בשינוי שייתן את השנוי הגבוה ביותר ככל שניתן. הכנסת פרקט לבית היא אחת הדרכים, כיוון שהפרקט משנה את האווירה בבית ומכניס אופי שונה. לפרקט מגוון של אפשרויות משחק שניתן להתאים לצרכים ולרצונות של בעלי הבית והחלל אותו מעצבים. עבור פרקט עץ מחיר משתנה והוא בהתאם לסוג הפרקט, האיכות שלו והכמות הנדרשת לשימוש בהתאם לחלל. כן חשוב לשים לב כי העלויות מתחלקות לעלות הפרקט עצמו ועלות התקנתו.

מרכז תפארת מרכז השטיחים והדקורציה מציעה מגוון רחב של מוצרים וביניהם פרקטים בהתאמה אישית לכל לקוח. החברה מספקת שירות מנוסה, הוגן ונעים עבור מגוון רחב של לקוחות.

חדר הילדים

פרקט בחדרי השינה והעבודה בבית נותנים תחשה נעימה מבחינת הנראות שלהם ומבחינת התחושה בעת הדריכה עליהם. ריצוף החדרים בפרקטים נותן תחושה נעימה וחמימה. תינוקות וילדים קטנים נוטים לעשות בלגן וללכלך את האזור שלידם ולכן, ריצוף חדר הילדים בפרקט מעץ טבעי עשוי להינזק על ידם שכן הוא אינו חסין למים. למרות זאת, הפרקט הפולימרי אשר עמיד במים מהווה תחלופה נהדרת. אמנם תשלמו עבור פרקט פולימרי מחיר גבוה יותר אך תהנו מראש שקט.

היצע פרקטים

עיצוב הבית עם פרקט מכניסה חמימות ותחושה נעימה אל החלל המעוצב, כיוון שקיימים מספר סוגים ואפשרויות של פרקטים. חנות פרקטים מקצועית יכולה לייעץ ללקוח על הפרקט המתאים ביותר עבורו מתוך מגוון הסוגים והאפשרויות שקיימים בשוק. הפרקט המוכר ביותר הוא פרקט עץ. הפרקט עשוי מעץ אמיתי ולרוב עשוי מסוגי העצים אלון, אורן, אגוז או טיק והוא יכול להיות רך וקשה. כיוון והוא עשוי מחומר טבעי, הוא עמיד לשינויי זמן ומחזיק לטווח ארוך. פרקט פולימרי הוא פרקט סינטטי שמצופה בפולימר. פרקט הפולימר עמיד למים, שקט ונוח לתחזוקה לאור העמידות שלו למים.

מרכז תפארת מרכז השטיחים והדקורציה היא חברה מובילה בארץ העוסקת בייבוא, שיווק והתקנה של פרקטים איכותיים ועמידים. באמצעות ההיצע המגוון של החברה כל לקוח יכול למצוא את המוצר שיתאים עבורו .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here