הגיע הזמן לחדש? טיפים לעיצוב וחידוש הבית בסטייל

0
1411
הגיע הזמן לחדש? טיפים לעיצוב וחידוש הבית בסטייל
קרדיט: galit-elbaz.com

הבית שלנו הינו המקום הבטוח בחיינו, המקום בו אנו מבלים עם משפחה שלנו והחברים, נחים אחרי יום עבודה ארוך, וכמובן צוברים חוויות רבות. לכן רבים מעוניינים לחדש מידי פעם את נראות חלל הבית, ולעצבו מחדש. בכתבה הבאה ניתן מספר טיפים לעיצוב וחידוש הבית בצורה נכונה ויפה.

טיפים לעיצוב וחידוש הבית:

תנו דגש לאלמנטים המרכזיים בבית- שיפוץ בית פרטי יכול לעיתים להיות עסק יקר, במיוחד אם  אנחנו בוחרים לשפץ את רוב חלל הבית. על מנת לחסוך בעלויות השיפוץ ניתן להחליף רק חלקים דומיננטיים בחלל הבית, כמו למשל החלפת הריצוף, או צביעה מחדש של קירות הבית. אלו יצרו מראה חדש ורענן לחלל הבית. במידה ואנו מעוניינים לעצב ולרענן את חלל המטבח מבלי להחליפו, ניתן להחליף את חיפויי קירות המטבח, להחליף את ברז המטבח והידיות, ואף לצבוע מחדש את ארונות המטבח.

היצמדו לרעיון עיצובי אחד- ריבוי אלמנטים וסגנונות עלול ליצור עומס ו"בלאגן". לכן טרם תרכשו ריהוט, תבחרו אביזרי נוי, ותצבעו מחדש את קירות ביתכם, חשבו מראש אם אלמנטים אלו ישתלבו זה עם זה ויצרו שפה עיצובית אחידה. זכרו, ניתן לשלב בין סגנונות עיצוביים שונים כפי שנעשה בסגנון העיצוב האקלקטי, אך רצוי לבצע זאת תוך חשיבה מושכלת מראש, אחרת חלל הבית יראה מפוזר.

עצבו את החדר בהתאם לתחושה שתרצו להרגיש בחדר- מעבר לבחירת סגנון העיצוב לפי טעמכם, חשבו על האווירה שתרצו להעניק בעיצוב לחלל. כך למשל  בעיצוב פנים משרד רצוי לשלב אלמנטים טבעיים ומרגיעים למען הענקת סביבת עבודה ולמידה מרגיעה ושלווה.

אל תהססו לבקש עזרה- לא כולנו בעלי חוש עיצובי, וכמובן שתמיד נוח וקל יותר להתייעץ עם איש מקצוע המבין בנושא. לכן על מנת לעצב מחדש באופן האיכותי והמקצועי ביותר רצוי לפנות לעזרתם של מעצבי פנים מקצועיים ובעלי ניסיון.

מעצבת פנים מקצועית

גלית אלבז הינה מעצבת פנים במרכז בעלת ניסיון רב שנים בתחום. משרדה של גלית אלבז מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות ועסקים. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מספר הטלפון  050-2205134.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here