הדמיה ממוחשבת באדריכלות ועיצוב פנים

0
2498
הדמיה ממוחשבת באדריכלות ועיצוב פנים

השלב הראשון הנדרש לפני תכנון הבית ועיצובו הוא שלב הדמיון היצירתי. כאן המקום לחלום חלומות. בשלב שבו מתגלה הפער בין החלום העיצובי לבין המציאות עלולה לצוץ בעיה, ואם כבר מדובר במצב נתון וקיים (יסודות כבר נבנו והפרויקט התחיל), הרי שמדובר בבזבוז כספים לריק. הדמיה ממוחשבת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיה זו.

מהי הדמיה ממוחשבת?

תכנות מקדמות בתחום האדריכלות והעיצוב מקנות את האפשרות לייצר על מסך המחשב את העיצוב החלומי של המבנה, החיצוני והפנימי. כך יכול הלקוח לראות האם אותו תכנון הקיים במחשבותיו אכן מיטבי בפועל. השימוש בגרפיקה ממוחשבת מתקדמת מאפשרת הדמיה של כל מבנה, גדול וקטן, והפרזנטציה הנוצרת מובנת יותר מכל שרטוט שמבצע האדריכל וכל הסבר. התכנה מאפשרת תמונה מקבילה לתכנית ההנדסית.

יתרונות ההדמיה הממוחשבת

הדמיה ממוחשבת מאפשרת הוזלת עלויות על ידי הימנעות מטעויות עיצוביות הנובעות מהבנה כושלת של התכנית ההנדסית או נובעות מחוסר היכולת לראות בדמיון את המבנה ועיצובו בשלמותו. כמו כן, קיימת האפשרות לשנות כל עיצוב, כל חלל וכל אלמנט שבו בתכנת המחשב בכל רגע נתון. כך יכול הלקוח ליהנות מניסיונות נוחים ומהירים ומבדיקת האופציות העומדות בפניו. הוא יכול לנסות עיצובים שמציע האדריכל לפני שיקבע את המתאים לו ביותר.

טעות נפוצה של לקוחות היא בחירה בעיצוב שאינו מתאים ונוח להתנהלות היומיומית המאפיינת את בני הבית. כאשר התמונה ניצבת מול העיניים קל יותר לראות האם מדובר בעיצוב נוח, והאם הוא שימושי להתנהלות ברמת היומיום.

ההדמיה הממוחשבת מבוצעת על ידי המעצב הגרפי, וכאמור נותנת מענה ויזואלי, מאפשרת שינויים גדולים וקטנים, מייעלת את תהליך התכנון, מקצרת את משך זמן העבודה ומוזילה עלויות. מוזמנים להדמיה ממוחשבת בתכנות המתקדמות ביותר בבליץ דיזיין- משרד לאדריכלות ולעיצוב פנים שביסס את מעמדו במשך עשור רוחש פעילות. המשרד מנוהל על ידי ליאת בליצבלאו המתמחה בתכנון ובעיצוב פנים של בתים פרטיים. מוזמנים להתרשם מהדמיות שביצענו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here