מקררים – המוצרים החיוניים בכל בית

0
2530
מקררים – המוצרים החיוניים בכל בית

מקרר הוא המוצר החשמלי הראשון שכל זוג קונה לעצמו לאחר שעזב את בית ההורים. אין בית בלי מקרר. אפשר לחיות בלי מזגן או מיקרוגל, אפשר לחיות גם בלי תנור אפיה טורבו וגם ללא בלנדר או מדיח כלים, אבל אי אפשר לחיות ללא מקרר. מקררים הם מוצר הצריכה הבסיסי ביותר שקיים בכל החברות השונות בכל רחבי העולם. מקררים מאפשרים לשמור מוצרי מזון לאורך זמן וגם לשמור על טריות המזון החלבי המועד לקלקול בזמן קצר. מקררים מסוגלים להקפיא את כל סוגי המזון ולשמור אותם במצב זה לאורך זמן ממושך. מקררים חיוניים והם ליבו של המטבח המודרני.

מקררים שונים

מקררים מייצרים בכל העולם וגם בארץ יש עדיין יצרן מקררים מקומי. מקררים מגיעים כיום עם תא הקפאה בצורות שונות. חלקם עם תא הקפאה בחלקו העליון של המקרר וחלקם בחלק התחתון של המקרר ויש מקררים המגיעים בצורה של שתי דלתות זה בצד זה – מקרר לצד מקפיא. צורה זו מאפשרת הוצאה והכנסה של מוצרים למקרר ולמקפיא בצורה קלה ונוחה יותר.

אחד המקררים החדישים מאפשר לכם גישה עוד יותר נוחה הוא מקרר אמנה האמריקאי שמשווק בארץ ומותאם לאקלים המקומי המיוחד. נפח האכסון של מקרר אמנה זה הוא גדול במיוחד ויש לו שלושה דלתות פתיחה. במקרר אמנה זה תא ההקפאה מצוי בחלקו התחתון והוא נפתח כמו מגירה שיש בה רשת לנוחות האחסנה. במקרר אמנה זה יש בקרת אלקטרונית בחזית תא המזון לשליטה נפרדת גם בתא המזון וגם בתא ההקפאה. מקרר אמנה זה נחשב למקרר איכותי במיוחד, לחזק ולאמין מאד.

מקררים – מוצרים אמינים במיוחד

מקררים הם מוצרים אמינים במיוחד אצל רוב היצרנים. אין כמעט בעיות בתפקוד המקרר ומעט אנשים נזקקים לטכנאי מקררים כדי להחליף חלקים או לעשות תיקונים אחרים. לעיתים יש צורך בהחלפת הגומי המבודד את דלת הפתיחה, אך לא יותר מכך. במקומות רבים ניתן לראות מקררים ישנים וטובים שעובדים שנים ארוכות בלי שום בעיות. מקררים נבנים להחזיק מעמד שנים רבות, אך לשמירת המקרר יש חשיבות מכרעת לאריכות ימיו.

אחסון מוצרים במקרר

כשמדובר באחסון מוצרים במקרר מומלץ לשים את מוצרי החלב והגבינה במדף העליון ששם הכי קר ואת מוצרי הירקות והפירות במגירות המיועדים לכך למטה ששם קר פחות. בין לבין ניתן לשים את כל יתר המוצרים. מומלץ לכסות את קופסאות האיחסון בניילון או במכסה סוגר ולוודא כי הניילון העוטף את המוצרים אכן סגור. יש לזכור כי מקרר גם מייבש וכי השארת מוצר מזון ללא כיסוי או עטיפה ייבש אותו במהירות גדולה. מוצרי בשר לא מומלץ לשמור במקרר בניילון אלא במיכל פלסטיק סגור. בפריז מומלץ לעטוף כל מוצר בניילון נפרד ולרשום עליו מה התכולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here