וילונות לחדר ילדים – שימושים שונים

0
3009
וילונות לחדר ילדים - שימושים שונים

וילונות לחדר ילדים הם רק סוג אחד של וילונות מבין סוגים רבים של וילונות נפוצים בשוק כיום. ניתן לחשוב על וילונות לבית, על וילונות לסלון או לחדר השינה, על וילונות לחדרי תינוקות, על וילונות מוסדיים, על ווילונות למשרד, ועוד ועוד. וילונות לחדרי ילדים הם רק תת סוג בז'אנר הוילונות הנהוג ונפוץ בתחום העיצוב. יש להבין כי לוילונות ככלל שני תפקידים מרכזיים, קריטיים לתפקוד הבית. הראשון בהם נחשב בטעות לשימושי. הוא אמנם יעיל ושימושי – אך אינו בלעדי בכך.

כאן תפקידו של הוילון הוא לאפשר לשיטה טובה יותר במידת האפשר על כמות האור והטמפרטורה החודרים אל החדר. וילונות בחדר הילדים למשל מאפשרים להורים כר נרחב של פעולה ברצונם להגן על ילדיהם מפני חוץ הקיץ הלוהט והמבחיל, או קור החורף המאיים.

שנית – אור וצל

וילונות חדר הילדים המצלים על החלון גם כשהוא סגור מאפשרים בכך להורים למתן ולמזג את הטמפרטורה כך שתתאים לצרכי ילדיהם, כמו גם להפחית מחשבון החשמל ומיזוג האוויר. וילונות לחדר הילדים גם מתפקדים כאמור ראשית כל בשליטה בכמות האור הנכנסת. תינוקות מעבירים שעות רבות מימיהם בשינה, ושינה אידיאלית מושגת לעתים קרובות בחושך מוחלט.

לא מאחורי כל וילונות חדרי הילדים מצוי תריס, וגם כשקים אחד כזה – אין הבטחה כי אין חריצים גדולים דים בין השלבים בכדי להפר את החושך המוחלט ולהכניס אור מעיר פנימה. וילונות מתאימים בחדר הילדים מאפשרים את המשחק הראוי בכדי למנוע זאת.

ובעיקר – גירוי מחשבתי וקרוי בטחוני

אולם כאמור וילונות לחדר ילדים תפקידים נוספים. אחד התפקידים החשובים ביותר שניתן לייחס לוילונות חדרי הילדים, הוא עיצוב. אפשר אמנם לטעון כי לילדים לא נחוץ דבר מלבד חום ואהבה, וכמובן תזונה וכדומה. אולם בכל הנוגע לעיצוב – טף אינו הגיל שצריך להתחיל בו, גם אם אפשר. גישה זו מייתרת את נחיצות וילונות חדר הילדים ופוטרת אותם כמיותרים וכמותרות מיותרות.

האמת לאמיתה היא שונה: האמת היא שוילונות לחדרי הילדים הם כאלה שמאפשרים הן להורים והן לילדים לעצב את החלל התרבותי והמחשבתי של ילדיהם. יש לתת על כך את הדעת :הילדים כתינוקות וכילדים שוהים אלפי שעות במשך שש השנים הראשונות לחייהם בחדר הילדים. הם חייבים גירוי ועניין מעבר לקירות חשופים, וחייבים שתחושת הביטחון כמו גם העושר התרבותי יגוננו עליהם בחדר שלהם,וינבטו אליהם.

וילונות חדרי הילדים בצורות ובצבעים, בדקורציות ועם כיתוב, בעיצוב אישי או אפילו מייצור תעשייתי – כולם מהווים עוד גירוי למוח, עוד קרוי לקיר לתחושת הביטחון והנועם, עוד דבר מה ללמוד ממנו ולחשוב עליו.

מחפשים וילונות לבית שלכם? פנו עכשיו לוילונות טל – וילונות מפוארים בעיצוב אישי 04-8599599.

וילונות טל - וילונות מפוארים בעיצוב אישי 04-8599599

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here