מקרר בהתאמה אישית

0
3376
מקרר בהתאמה אישית

מידי פעם, אנו נגלה כי המקרר שלנו כבר לא ניתן לתיקון, או שפשוט עלויות התיקון כבר גבוהות מידי ורצוי לבצע רכישה של מקרר חדש על מנת לקזז עלויות. אם פעם כל המקררים היו נראים פחות או יותר, אותו הדבר, הרי שכיום רכישה של מקרר חדש אינה דבר פשוט, בפרט כאשר קיים מגוון של מותגים עם אפשרויות פתיחה שונות ומיקום שונה של המקפיא.

למגוון זה מצטרפים להם תגי מחיר משתנים ממחיר ממוצע של ארבעת אלפים שקלים ועד למחיר של מעל עשרת אלפים שקלים.

כמה מפנק כבר מקרר יכול להיות?

התשובה היא מאוד מפנק, כמובן. ככל שהזמן עובר כך אנחנו מתחדשים בטכנולוגיות משוכללות שהופכות את המקרר שלנו ליותר מסתם מכשיר בו אנו שומרים על דברי המזון שלנו מצוננים או מוקפאים לטווח ארוך. המקרר מזמן כבר הלך והפך להצהרה אופנתית ובחירה של מקרר טרנדי תראה את הבקיאות שלכם בתחום, גם במקרה שמדובר במקרר.

מהן האפשרויות, נכון להיום

המקרר החדש שלכם יכול להיות עם פתיחת דלת מצד ימין או מצד שמאל, בהתאם לנוחיות שלכם ולחלל הנתון בחדר. המקרר יכול להיות מורכב מפתיחה של שתי דלתות ועד לפתיחה של ארבע דלתות. אתם יכולים לשנות את המיקום של המדפים ולהתאים את שטח המקרר הזמין למקסימום של שימוש אישי. המקרר יכול להיות עם מקפיא למטה המורכב בכלל ממגרות, במידה וחשובה לכם יותר נגישות למוצרים בשטח המקרר ולא המקפיא.

רוב המקררים כיום מגיעים עם בקרת שליטה אלקטרונית עם צג דיגיטלי שנמצא על גבי המקרר לשליטה נוחה בטמפרטורה ויתר האופציות שמציע כל מקרר ומקרר, זאת לעומת החוגה שהייתה קיימת במקררים ישנים, אליה הייתם צריכים להושיט את היד וממש להכניס אותה פנימה אל המקפיא או המקרר בצורה מאוד לא נעימה ונוחה.

עיצוב אישי של מקרר

אבל מה לגבי העיצוב של המקרר? האם כל המקררים חייבים להגיע עם מראה של נירוסטה מוברשת שכבר ניתן לראות כמעט בכל מטבח, או שמא תבחרו בצבע הלבן שפשוט נעלם בתוך המטבח באופן משעמם למדי? כיום ישנן חברות שבאות לפתור את הבעיה הזו בדיוק ומציעות עבורכם עד כעשרים גוונים של מקרר, מהבהיר ביותר ועד הנועז ביותר. פשוט תבחרו את זה אשר יתאים לעיצוב של המטבח בצורה המחמיאה ביותר.

אם עדיין לא הרגשתם כי אחד מכל הצבעים הללו מתאים לרוח העיצובית של המטבח ולטעמכם האישי, אתם יכולים לבחור במקרר עם חיפוי של זכוכית מחוסמת לבחירה אישית.

מה זה אומר? אתם יכולים לבחור כל תמונה שאהבתם אותה תציגו על המקרר בגאווה, בהזמנה אישית ממש. כמו בהזמנת הדפסה על קנבס. אם עבר זמן רב מאז שרכשתם מקרר כל המבחר הזה של האפשרויות בוודאי שישמח אתכם, כך שכל מה שנותר הוא לבחור אחד מכל אלה עבור הבית שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here