כיצד לחדש את המטבח בלי להזמין מטבח חדש

0
2759
כיצד לחדש את המטבח בלי להזמין מטבח חדש

טיפים ועצות כיצד לחדש את המטבח בלי להזמין מטבח חדש:

רעיונות לחידוש המטבח:

המטבח הינו אחד החדרים החשובים בבית. למעשה, מאז ומעולם, ובתרבויות רבות, שימש המטבח כמרכז הבית, וגם אנו מבלים שעות רבות במטבח.  עיצוב מטבחים מהווה חלק חשוב בתכנון הבית וחידוש המטבח מעניק מראה ותחושת רעננות בבית. רכישת מטבח משובח עשויה להיות יקרה, וזמן השיפוץ עשוי להיות תקופה לחוצה וקשה. להלן מספר רעיונות כיצד לחסוך טרחה זו על ידי חידוש מטבח קיים.

5 רעיונות לשינוים קטנים שיחדשו לנו את המטבח:

1) שינוי צבע הקירות: במקום לבצע שינוי בארונות ותשתית המטבח ניתן לצבוע את הקירות, או אולי להוסיף תמונה או שתיים על הקיר.

2) החלפת אביזרים חשמליים: מוצרי חשמל כגון מקרר, כיריים, תנור נוטים להתיישן במהירות גבוהה יותר מאשר ארונות מטבח. החלפת המקרר או התנור לחדשים יכולים לספק את הרצון לשינוי וחידוש המטבח ואף לחסוך קניית אביזרים חדשים בבוא העת לשיפוץ המטבח.

3) הוספת אביזרים קטנים: כיום ניתן למצוא שלל אביזרים שיעניקו נוחות שימוש, כגון הוספה של קרש חיתוך גדול על השיש, או הוספה של ווי תלייה דקורטיביים (אם יש מקום מתחת לארונות) שיביאו סדר חדש ושונה לכל מטבח. כך מספר אביזרים קטנים יכולים לרענן ולשנות את המטבח הישן והטוב, ואף להפוך אותו לשימושי יותר.

4) תאורה: תאורה דקורטיבית יכולה לספק מראה חדש למטבח. הוספת תאורה באזורי העבודה השונים במטבח יכולה לתת חווית בישול חדשנית בכל מטבח.

5) ספרי בישול: אוסף ספרי בישול במטבח יכול להעניק רעיונות חדשים למתכונים ישנים, ניתן לסדר את ספרי הבישול על המקרר ובכך לחסוך שטח ולהעניק למקרר שימושיות נוספת ושונה.

חידוש מטבח יכול להיעשות גם בהשקעה קטנה עם מחשבה מעטה, חידוש המטבח יכול לספק הנאה וניתן למצוא רעיונות רבים בחנויות השונות ומגזינים המקצועיים לעיצוב מטבח. לפני שרצים לקנות מטבח חדש כדאי לחשוב אולי כמה שינויים קטנים והוספה של מספר אביזרים יכולים לעשות את החידוש המבוקש במטבח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here