משפצים או מרעננים את הבית? טיפים ועצות כיצד לשדרג את מראה הבית בקלות

0
1096
צילום: יחצ

הקיץ וחגי תשרי הינם החודשים הנחשבים כ'עונת השיפוצים', 'מעברי הדירות', התחדשות  וריענון  הבית. קבוצת חמדיה גרופ בעלת המותגים: דלתות חמדיה ודלתות כניסה רשפים, מזהה לאחרונה מגמה ושינוי בהרגלי צריכה בקרב הצרכן הישראלי, התופס כיום את דלת הכניסה ודלתות הפנים כפריט בעל השפעה עיצובית משמעותית. כמו כן אדריכלים ומעצבים משקיעים מחשבה ותכנון בשילוב דלתות הבית, עם ירידה לפרטים.

צילום: יחצ

דלת הכניסה, היא הרושם הראשוני של הבית, היא בעצם מתחילה לספר את הסיפור שעומד מאחורי העיצוב יחד עם זאת דלתות הפנים משתלבות עם עיצוב החלל הפנימי. בחירה נכונה של כל דלתות הבית ישלבו בין פונקציונאליות למראה עיצובי נכון. מעצבי הבית של דלתות חמדיה ודלתות כניסה רשפים מעניקים  טיפים ועצות כיצד לשדרג בקלות את מראה הבית וכיצד לבחור נכון דלתות:

  • השלב הראשון לתהליך בחירת דלת הכניסה – בזמן תהליך השיפוץ/בנייה, עוד לפני שמחליטים מבחינת עיצובית, ישנם כמה פרמטרים מקדימים שהחשוב בהם הוא איזו סוג נעילה רוצים? ישנם אינספור אפשרויות: נעילה שקטה, נעילה אוטומטית ועוד. בדקו את כל האופציות ולאחר שתקבלו החלטה בחרו את עיצוב דלת הכניסה.
  • בחירת עיצוב דלת הכניסה – דלת כניסה יכולה להיות מרשימה מאוד כשלעצמה אך חייבת להתאים לעיצוב הפנים של הבית אותו היא תפתח. כשבוחרים דלת כניסה חייבים לזכור שהיא לא עומדת בפני עצמה, אלא היא רהיט עיצובי מרכזי המשתלב בהרמוניה של עיצוב הפנים. הדלת היא הרושם הראשוני והיא מגדירה את הסגנון העיצובי של מה שאנחנו הולכים לראות בפנים. לכן מומלץ לרכוש דלת מרשימה, עם נוכחות ואמירה עיצובית, התואמת ומתכתבת עם חלל הבית.
  • דלת הכניסה בעיצוב בהתאמה אישית – מומלץ למצוא  ספק המעניק עיצוב דלת כניסה בהתאמה אישית.
  • לבחור דלת כניסה בעיצוב עץ או מתכת? זו השאלה שנשאלת לגבי דלתות הכניסה לבית בהתייחסות לכיוון הדלת לשמש בבתים פרטיים. אם פתח הבית נוטה לצד של שמש ישירה רצוי להפחית את מגע השמש ישירות מול חיפוי העץ על מנת למנוע דהייה של גוון העץ. אם בכל זאת מעוניינים בחיפוי עץ לדלת הכניסה רצוי לשלב סוכך הצללה מעל הדלת על מנת למנוע שמש ישירה על הדלת. בבחירת דלתות פרויקטי רוויה ניתן לשלב בהחלט עיצוב עץ מלא ללא חשש.
  • כיצד בוחרים איפה לרכוש את הדלתות לבית? תמיד מומלץ  לרכוש מספק בעל ניסיון של מספר שנים, עם שירות אמין, המתחייב לתת אחריות ולעמוד בזמנים וכמובן נותן מענה לסגנון העיצוב ולמגוון אפשרויות המוצעים בשוק.
  • השקיעו מחשבה לשלב את עיצוב צד פנימי של דלת הכניסה ליתר דלתות פנים הבית – כיום ניתן למצוא דלתות כניסה המשלבות עיצובי בין פנים דלת הכניסה לדלתות פנים הבית. כך שכל צד של הדלת ידבר בשפה עיצובית שמתאימה לאותו אזור בבית.  דלת הכניסה  לא חייבת  להיות זהה בצד הפנימי והחיצוני, להפך.
  • בבחירת דלתות פנים חשובה קודם הפונקציונאליות – בפריט השימושי כל כך בבית בחרו קודם כל בפונקציונאליות: דלתות המבודדות רעשים. יש כיום דלתות עם פטנט (כדלתות חמדיה)  עם הפרדה מושלמת בין חללי הבית, לאיטום רעשים המתרחשים בחדר ומחוצה לו. בדקו שיש לדלתות הפנים בידוד אקוסטי.
  • הוסיפו טאץ' עיצובי לדלתות הפנים כך שישתלבו בעיצוב של חדרי הבית– יש לזכור שכל דלת פנים צריכה להשתלב ויזואלית עם עיצוב החלל, לכן מומלץ לבחור בדלתות פנים מעוצבות המשלבות עיצוב יחד עם פונקציונאליות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here