מבשם אוויר חשמלי

0
1878
מטהר אוויר חשמלי HRScents | מפיצי ריח

 

בישום וטיהור האוויר הוא אלמנט מהותי, שחשיבותו רק הולכת ומתעצמת בעקבות הקורונה. מיותר לציין עד כמה חשוב שהאוויר יהיה נקי ונעים כאשר מדובר על חלל עבודה, משרדים או בית עסק אותו פוקדים לקוחות באופן תדיר – כמו חנות או קניון, או חדר כושר. בכל אחד מהמקרים הללו דרושה התאמה ספציפית של תוכנית בישום וטיהור האוויר של המקום עצמו. 

זה נראה אולי די קל שפשוט נקנה מטהר אוויר חשמלי בסופר. אבל המציאות מלמדת שאם תקנו מבשמי אוויר ותניחו אותם לשימוש בתאי השירותים במקום העבודה או במשרד – חלק לא מבוטל מהאנשים פשוט לא ישתמש בהם. מה שגורם לכך שתאי השירותים וחללי העבודה לא נקיים מספיק ולא מטוהרים. 

מבשם אוויר חשמלי | HRScents מפיצי ריח

היתרונות רבים – מבשם אוויר חשמלי

נטרול ריחות לא נעימים הוא אלמנט חשוב ומרכזי. ומעבר לכך, עם מבשם אוויר חשמלי אתם יכולים להיות בטוחים שהאוויר והסביבה יהיו מטוהרים מכל מה שקשור לעובש או לטחב. גם אבק, ווירוסים וחיידקים ינוטרלו בהיקף ניכר. באופן הזה אתה מספקים לעובדים שלכם, ללקוחות שלכם ולאורחים שלהם סביבה בטוחה לשהייה, ריחנית ומטוהרת.

כמה מבשמי אוויר חשמליים אצטרך בעסק?

התשובה תלויה בגודל העסק, בסוג העסק ובסוג הנכס בו ממוקם העסק. אם למשל מדובר על משרד אחד קטן או על חנות גדולה עם כמה קומות, או מפעל למשל – בכל אחד מהמקרים הללו יש לבצע התאמה ספציפית. מבשם אוויר חשמלי מגיע בדגמים שונים, בגדלים ובמחירים שונים לכל מפיץ ריח חשמלי.

על מנת לדעת שאתם נעזרים בכמות רצויה של מבשמי אוויר ושבחרתם דגם מתאים עבורכם של מבשם אוויר חשמלי, אתם יכולים לפנות לחברה המתמחה בהתאמות ריח לעסקים ולבתים. חברה מקצועית הפועלת בתחום שנים רבות תדע לספק לכם את הייעוץ וההכוונה להם אתם זקוקים, ותספק לכם פתרונות הולמים. הצרכים של עסק זעיר או קטן הרי שונים מאוד מהצרכים של עסק גדול – ולכן חשוב לקבל ייעוץ.

כאמור, כמה מבשמי אוויר שתרכשו בסופרמרקט לא יספקו לכם את הפתרון הרצוי. חשוב לקבל ייעוץ וההתאמה אישית של בישום האוויר מחברה אשר מתמחה בנושא. אנו בחברת HRScents נשמח לעמוד לרשותכם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here