לעצב את בית חלומותיכם

0
2131
לעצב את בית חלומותיכם

איכות חיים גבוהה מתבססת, בראש ובראשונה, על עיצוב המרחב; שדרוג הבית הפרטי בו אנו גרים. הרי שנים ארוכות השקענו ועבדנו ממושכות – והנה, יש ביכולתנו לרכוש בית חדש ולגדל בו את משפחתנו האהובה. במקביל, כדי ששגרת יומנו תהיה נעימה, ונחזור מדי ערב עם חיוך על הפנים – חשוב ביותר לעצב כל חדר וחדר בחלל זה. בין אם מדובר בחדר המטבח, הסלון או האמבטיה – יש לפנות אל מעצבת פנים מנוסה ויצירתית.

כיום, רבים כבר מבינים זאת – כדי ליצור שגרת יום-יום ברמה גבוהה יש להתחיל בעיצוב פנים הבית. בין אם אתם מעדיפים סגנון מודרני, כפרי או אחר, כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מסביבת מגורים בסטנדרט מרשים, יש לפנות אל עדי חרוש, מעצבת פנים בצפון. הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים עדי חרוש הינה בוגרת מכללת מה"ט ירושלים. כמו כן, היא מאמינה כי עיצוב ותכנון הינם מרכיבים בלתי נפרדים – בזכותם תוכלו להפוך חלום למציאות ולגור בבית מרשים.

תכנון אדריכלי של בתים פרטיים וגיבוש קונספט העיצוב

"אין מקום כמו הבית" – מדובר באחד הביטויים המוכרים והמדויקים ביותר. למעשה, ככל שחולפות השנים כך אנו מבינים יותר ויותר את חשיבותה של אמרה זו. שכן, המרחב הפרטי בו אנו חיים אמור לספק לנו נוחות, פונקציונליות, שקט ורוגע. מעבר לכך, מדובר בחלל בו, בבוא הזמן, נגדל משפחה לתפארת. מצאתם את דירות חלומותיכם? בשעה טובה! כעת, ניצבת בפניכם משימה חשובה לא פחות: מלאכת עיצוב דירת קבלן. החל מתיאום הציפיות, גיבוש קונספט העיצוב ועד חשיבה קדימה לשנים הבאות, שיתוף הפעולה עם הנדסאית אדריכלות ומעצבת הפנים עדי חרוש יוביל לתוצאה הנכונה עבורכם.

במקרים בהם אתם רוצים לקחת חלק בעיצוב המבנה; הנכס אליו תעברו לגור, חשוב להקפיד על תכנון אדריכלי מוקפד. החל מצורת הבית החיצונית והפנימית שלו, המגרש עליו יעמוד הנכס המדובר וכן הלאה, תהליך העבודה מבטיח כי התוצאה הסופית תעמוד בדרישותיכם השונות וכמובן – תהיה בטוחה למגורים.

עיצוב פנים ותכנון אדריכלי – עם עדי חרוש

רכשתם לאחרונה דירה מקבלן? מתכננים לעבור בקרוב לבית פרטי? בבואכם להתחיל במלאכת עיצוב בתים פרטיים, יש לבצע זאת עם המומחית בתחום: עדי חרוש, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים. עדי חרוש מתמחה בתכנון אדריכלי, תוספות בניה, שיפוצים, עיצוב פנים, תכנון הגינה ועוד. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון שמספרו: 054-8453692

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here