מהו אח עצים

0
3091
מהו אח עצים

אח עצים הוא מושג די חדש בתרבות הישראלית. מדובר בסוג של קמין לצורך חימום הבית, הבנוי כולו מאבנים. כמו כל מערכת חימום ביתית, אכן גם אח עצים הוא מכשיר יקר ודורש התקנה מקצועית בבית. על מנת להבטיח לעצמכם התקנה מסודרת של אח עצים בבית שלכם, יש להיעזר בעזרתם של המומחים לדבר התקנת מערכות חימום ביתיות. כמו כן השימוש במכשיר חימום זה דורש ציות מוחלט להוראות השימוש, שכן במקרה הצורך אח עצים יכול להוות מקור שריפה הכרחי בשביל הבית שלכם.

אופציות רבות קיימות על מנת לחמם את הבית שלכם. קודם כל, מערכות חימום חשמליות הן הפופולאריות ביותר ואף אחד לא ביטל אותן מאז שהן קיימות. השימוש בהן חופשי ולא דורש מיומנויות מיוחדות. החסרון העיקרי הוא דרישת החשמל מוגברת וכן גם זיהום אוויר. חימום הבית על בסיס גז הוא גם אופציה פופולארית לחמם את הבית בימים הקרים של החורף. המערכת עצמה והתקנתה עולות הרבה יותר מזאת של חשמל, אך ההוצאות על השימוש הן מינימליות. באופן זה, אח עצים הוא נחלתם של חובבי רומנטיקה ועתיקות וכמובן כאלה שיכולים להרשות לעצמם כזה דבר יקר כמו אח עצים.

המכשיר של אח עצים עצמו, לרוב בנוי בצורה מודרנית ולא כמו קמין עצים, אשר נעשה במרבית המקרים בסגנון קלאסי. אח עצים בבתים פרטיים אינו מופעל על ידי שריפת העצים, כמו שרבים יכולים לחשוב. למעשה מדובר בדימוי של שריפת עצים בתוך התנור, מה שיצור תחושה של רומנטיקה ואינטימיות.

אח עצים ניתן לראות לרוב בבתים פרטיים ולא בדירות, שכן התקנתו של אח עצים דורשת שינויים רבים במבנה הבית. לרוב, מערכות חימום כאלה מתקינים בעת בניית הבניין עצמו, אך הטכנולוגיות החדשות של בינוי מאפשרות לעשות זאת גם בבניינים מוכנים. על מנת לעשות התקנה של אח עצים, דרוש מהנדס מוסמך וצוות של עובדים. התקנה אינה ניתנת בתנאי הבית על ידי בעלי הבית. שינויים רבים עלול לעבור הבית שלכם בעת ההתקנה של אח עצים.

הפופולאריות הגבוה של מערכות חימום כמו אח עצים או סוגי קמין שונים, התחילה מאז ההתפתחות האדירה של מערכות חימום ברמת ההיי-טק. השיפורים הגדולים בטכנולוגיות אלו הובילו את מערכת חימום כולה לאפשרות לשלב בתוכה את פונקציות החימום המרביות לצד היופי האסתטי של המכשירים. אופציות של חימום ביתי מומלצת בחום לכל אחד ואחת, היא יוצרת תחושה של אינטימיות ורומנטיקה בבית שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here