אביזרים לשדרוג חדר האמבטיה

0
2824
אביזרים לשדרוג חדר האמבטיה
קרדיט לתמונה: shutterstock

חדר האמבטיה מאפשר לנו להרגע בסוף יום במקלחת מפנקת, להתרענן אחרי יום עמוס או לפתוח את היום בשטיפת פנים מרעננת ושגרת טיפוח. בחדר האמבט נמצאים כל האביזרים שמאפשרים לנו לשמור על היגיינה וטיפוח. סבונים, קרמים פילינגים אביזרי קירצוף ארונית אכסון ומראה איכותית. את חדר האמבטיה ניתן לשדרג בקלות ולהפוך אותו לספא מפנק באמצעות אביזרים משלימים.

8 אביזרים לשדרוג כל אמבטיה:

  1. נרות ריחניים – הדלקת נרות ריחניים מאפשרים להנות מניחוח אהוב כדוגמת וניל או לבנדר וליצור אווירה מרגיעה בדיוק כמו בספא יוקרתי. הנרות יוצרים אור רך ונעים ומפזרים ארומה ייחודית. 
  2. שטיחון אמבט מעוצב – כמה נעים לצאת מהאמבטיה ולדרוך על שטיח רך ומפנק במקום על רצפה קרה. קיימים שטיחי אמבטיה בשלל גדלים ועיצובים. תוכלו להכניס סטייל באמצעות שטיח צבעוני בחדר אמבט לבן קלאסי. 
  3. נישה להניח את הסבונים – חשוב שכל אביזרי הרחצה יהיו נגישים ובהישג יד בשעת המקלחת. אם אתם מתכננים חקר אמבט בעיצוב אישי, תוכלו ליצור נישה בקיר ובה לאכסן את הסבונים ואביזרי הרחצה בנוחות וסטייל. אם לא מתאפשר לכם ליצור נישה תוכלו להוסיף מתלה נייד. חשוב שתבחרו במתלה שלא מחליד או  ניזוק בתנאי לחות.
  4. מוט פינוק לאבטיה – מוט פינוק הוא מתקן המתאים גם למקלחון וגם לאמבטיה. הוא מאפשר להתאים את עוצמת הזרימה של המים וצורת הפיזור שלה כך שתוכלו להנות מזרם עוצמתי למזג' מפנק או מזרם עדין. חשוב להתקין את מוט הפינוק לאמבטיה בגובה הנכון  כדי שלא יפריע לעמידה ותוכלו להנות מפיזור נכון של המים.
  5. מגבת- כל אמבטיה מסתיימת בניגוב של המים. המגבת מאפשרת גם להתחמם ולעבור בצורה נעימה מזרם מים חמים אל אוויר הקריר. לכן, חשוב שהמגבת תהיה רכה וגדולה ולא פחות חשוב נגישה. ניתן להציב סלסת מגבות ליצירת מראה עיצובי מרשים או מתלה נגיש בו יהיה ניתן לתלות את המגבת וליטול אותה מיד בסיום האמבטיה.
  6. מראה גדולה ואיכותית – הצבת מראה גדולה מעל כיור האמבטיה תאפשר לכם להתארגן בקלות, להסיר איפור או להתגלח לפני המקלחת. לחדות מירבית חשוב שהמראה תהיה מוארת באמצעות ספוטים או תאורה ממוקדת בנוסף לתאורה השוטפת בחדר האמבט.  
  7. אוורור – כדי שחדר האמבטיה יהיה נעים לשהיה חשוב לאוורר אותו היטב לאחר המקלחת. חוסר אוורור גורם להתפתחות עובש וריח טחוב. בחדר אמבטיה מומלץ להשאיר חלון פתוח לכניסת אוויר או וונטה שתאפשר תחלופה של אוויר.
  8. צמחיה – ישנם צמחים שאוהבים תנאי לחות. תוכלו לשדרג הנראות של חדר אמבטיה ולהוסיף לו צבע וחיות באמצעות עציץ פרחים קטן. פרחים צבעוניים או עציץ נשפך המשתלב על מדף או מוצב בפינת החדר יכולים לשדרג פלאים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here