מחיר דלתות פנים

0
1430
מחיר דלתות פנים

 

דלתות פנים הולכות ונעשות מעוצבות ויפות, לא פחות מכל רהיט משובח אחר. עיצוב הדלת בנוסף לאיכות ההרכבה וחומרי הגלם באים לידי ביטוי במחיר לצרכן. רוצים לדעת הכל על מחיר דלתות פנים? הכנו לכם מדריך שיסביר את עיקרי הדברים. בפרניצ'ר מרקט תוכלו למצוא מבחר דלתות פנים במחירים מפתיעים ובאיכות הגבוהה ביותר.

דלתות פנים בזול

איך מחיר דלתות פנים קשור לחומרים שמשמשים בייצור דלתות 

כיום רק לעיתים נדירות מייצרים דלתות מעץ מלא. ישנם יצרנים מסוימים שמיצרים דלתות משכבות של עץ וציפוי חיצוני, ויש יצרנים שמייצרים דלתות מוזלות, שלמעשה מיוצרות משכבות של קרטון דחוס. דלתות מסוג יוקרתי יותר מצופות בפורמייקה איכותית ויש גם דגמים שמיוצרים מחומרים פלסטיים עמידים מאוד (חומרים פולימריים). כאשר החומרים שמהם מייצרים את המוצר המוגמר פחות יקרים, התוצאה תהיה דלת זולה יותר, ואיכותית פחות. כאשר משקיעים בחומרים איכותיים, עמידים ולעיתים גם מיוחדים, מחיר דלתות פנים יהיו יקרים יותר. 

מהם פערי המחיר שניתן למצוא בדלתות פנים 

אין הרבה משמעות למחיר עצמו, מבלי להתייחס להשוואה נוספת. פערי מחיר דלתות פנים יכולים להיות משמעותיים ביותר. הדלתות היקרות ביותר יכולות לעלות כפול מאשר הדלתות המוזלות, וזה עוד לפני שמתייחסים בכלל למרכיב ההתקנה אצל הלקוח והפרזול. עוד נציין כי כאשר בוחרים דלתות מיוחדות, למשל במידות לא סטנדרטיות או בעיצוב אישי, העלות תהיה בהתאם. לרוב, הפתרונות היוקרתיים יותר יכללו אלמנטים מיוחדים או תכונות מיוחדות, כמו למשל ציפויים שהופכים את הדלת לעמידה בפני מים (התאמה לחדרים רטובים). ניתן לרכוש גם דלתות שעברו טיפול שהופך אותן לעמידות מאוד בפני מזיקים. 

איך ניתן להוזיל את המחיר 

זה לא דבר של מה בכך, להחליף דלת בבית. זה אפילו עוד יותר משמעותי, כאשר במקביל להחלפת הדלתות מבצעים עוד פעולות שעולות לא מעט כסף, למשל צביעת הבית, שיפוצים שונים וכדומה. אין פלא שהרבה אנשים רוצים למצוא דרכים להוזיל את העלות לצרכן. מחיר נוח יותר תוכלו להשיג על ידי חיפוש מבצעים מיוחדים. כמו כן, ניתן לקנות כמה דלתות ביחד, במקום להחליף דלת אחת בנפרד מדי פעם. ברכישת כמה דלתות, עלות כל יחידה תהיה נמוכה יותר. בפרניצ'ר מרקט מבחר דלתות מעולות ומחירים מצוינים, ושירות מהמדרגה הראשונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here