מטבחי חוץ – הטרנד הבא שכובש את הבית 

0
2225
קרדיט לביתא אלומיניום

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מנצלים את המרחב שמחוץ לדירה ולבית כדי לבלות בו עם המשפחה ועם החברים. בגגות, מרפסות וחצרות יותר ויותר אנשים מתקינים פרקטים, תאורה, עציצים, ספסלים, נדנדות, פינות ישיבה ואפילו טלויזיות ומקרנים. כמובן שככל שהמרחב שמחוץ לבית גדול יותר, כך אפשר לנצל אותו טוב יותר ולבלות בחוץ בנעימים. 

קרדיט לביתא אלומיניום

למה להתקין מטבח חוץ?

מעבר להיותו סמל סטטוס, רבים מאיתנו הבינו שאם המטבח נמצא בתוך הבית, אבל הם נמצאים מחוץ לבית נוצרת טיילת אינסופית של מנות, כלים ואנשים. כדי למנוע אותה וכדי לאפשר לכולם לבלות יותר זמן יחד החלו משפחות רבות וגם יחידים להתקין מטבח חוץ. 

המטבחים נקראים כך מפני שכל החיבורים לתשתיות: נקודות חשמל, גז ומים יחוברו בחלל שמחוץ לבית. 

מטבחי חוץ ניתן להתקין עם כיור, ברז, מנגל או גריל, כיריים, מקרר, מדיח ואפילו ארונות אחסון. כמובן שכל משפחה מתאימה לעצמה את גודל המטבח בהתאם לצרכים שלה, בהתאם לתקציב שלה ובהתאם לגודל המרפסת או החצר שלה. 

קרדיט לביתא אלומיניום

יתרונות מטבח חוץ

היתרון הגדול שבהתקנת מטבח חוץ טמון בכך שהוא יוצר אחידות חברתית. אם בעבר מי שבישל את האוכל והכין את המנות להגשה היה רב הזמן "קבור בין סירים ומחבתות" הרי שבעת בישול במטבח חוץ הוא עדיין חלק מהחבר'ה והוא לא מפסיד שום דבר ממה שקורה. מלבד החוויה החברתית שכולם נמצאים יחד, מבשלים יחד ואוכלים יחד, קיימים יתרונות נוספים לבישול בעזרת מטבח חוץ:

הסוף לריחות – לרב לבישול, אפייה וצלייה יש ריח ניחוח הנישא למרחקים וגורם לנו לחוש רעב ורצון עז לתת ביס. אבל בעת הכנת האוכל יש גם ריחות פחות נעימים כמו טיגון הנדבקים אל הבגדים ובעת בישול במטבח חוץ הם פשוט מתפזרים באוויר ואין צורך לפתוח חלונות כדי לאוורר את הבית. 

הסוף לטיילת ולבלאגן – כל מה שצריך נמצא במטבח שבחוץ ואין יותר צורך ללכת ולחזור ולהביא דברים מהמטבח שבתוך הבית. כך גם כשמסיימים את הארוחה, מפנים את השאריות לפח שבחוץ, שוטפים כלים בחוץ והבית עצמו…נשאר נקי ומסודר. 

עמידות לאורך זמן – מטבחי החוץ עשויים מאלומיניום. זהו חומר קל משקל, העמיד בפני תנאי מזג האוויר וחסין בפני אש. 

תחזוקה קלה – את האלומיניום מאוד קל לנקות. עם מעט מים וסבון ומטלית לחה ומשטח העבודה יהיה כמו חדש. 

מראה מעוצב – אם אתם חושבים על מטבח חוץ כמו מטבח צבאי עשוי משולחן מתכת ארוך וקר הרי שטעות בידיכם. את המטבח תוכלו לעצב בעזרת חיפוי בקליק המגיע בצבעים שונים ובגדלים שונים, כך שתוכלו להתאים את מראה מטבח החוץ שלכם למראה המרפסת או החצר שלכם וליהנות ממטבח יפה גם מחוץ לבית ולא רק בתוכו. 

מטבחי חוץ משמשים כמטבחים לכל דבר והם משלבים בתוכם חווית אירוח קולינרית וחברתית שתגרום לכולם לרצות להתארח אצלכם כל שבת וכל חג. 

הכתבה באדיבות ביתא עיצובים מתקדמים באלומיניום https://beta-design.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here