לתכנן בצורה חכמה ומדויקת

0
1704
מעצבת פנים במרכז
Credit: Pixabay.com

מעצבת פנים במרכז תספק לכם שירותי עיצוב פנים בין אם זה בבית החדש שלכם או בין אם זה במשרד. שירותיה של מעצבת פנים במרכז הכרחיים שכן המעצבת תצטרך לדעת להבין בצורה מדויקת את צורכי הלקוחות שלה ולמעשה להתאים את עצמה אליהם תוך הקפדה על הפרטים החשובים למעצבת וכמובן בהתאם לתקציב של הלקוחות. כמו כן לא כל אדם לוקח מעצבת פנים במרכז לאותם דברים, לדוגמא משפחה תבקש ממעצבת הפנים יותר מרווח ויותר חופש בבית, ותאורה בסגנון מסוים, וזוג נשוי יבקש דברים אחרים ממעצבת הפנים. כמו כן שירותיה יסתכלו על מגוון רחב של דברים כמו למשל הריצוף, התאורה, הרהיטים ושלל דברים נוספים אשר ישדרגו את הנכס שלכם ועל מנת למצות את הפוטנציאל המלא של הנכס. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של אסתר די נור מואבי סאבי אשר הינה בוגרת עיצוב אדריכלי בטכניון, לימודי ארכאולוגיה ולמעשה עיצוב הפנים שלה מושפע המתרבות היפנית העתיקה, כמו כן אסתר אוהבת פשטות, חומרים טבעיים, א-סימטריה, והיא תעניק לכם שירות יוצא דופן תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

לעצב בסגנון ייחודי

עיצוב יפני הינו אחד העיצובים המרשימים ביותר שניתן לעשות בכל חלל פנימי, העיצוב כולל מחיצות מיוחדות אשר הינן עשויות מעץ ושקרני השמש חודרות דרכן ולמעשה חדירה של האור הטבעי נעשית דרכן ונותנת גוון ייחודי לבית. המטבח בעיצוב היפני הינו דבר מרכזי וחשוב שכן המטבח יהיה מעוצב בסגנון שקט פשוט ונקי, לא עמוס מדי אך מאוד פרקטי. הסלון יהיה מעוצב במערכות ישיבה נמוכות, שימוש בגוונים בהירים, וכן העיצוב היפני כולו מאופיין במעין שקט ורוגע, ולמעשה המטרה העיקרית שלו היא ליצור הרמוניה בבית ובין הריהוט בין האדם לסביבתו.

לתכנן מקומות קטנים

עיצוב פנים דירות קטנות הינו אחד העיצובים החשובים ביותר שכן, יש למקסם את שטח הבית בצורה הטובה ביותר. לשם כך אנחנו נצטרך מעצבת פנים אשר תדע למקם בדיוק כל דבר בעיצוב פנים דירות קטנות ולמעשה תמקסם את שטח הבית, תגרום לבית שלנו לחוש גדול יותר ומרווח יותר תוך הקפדה על היגיון וסדר בין הדברים והרהיטים וכן המטרה של מעצבת הפנים היא ליצור הרמוניה, יופי וסדר בעיצובה. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של אסתר די נור אשר הינה מעצבת פנים מוסמכת ומקצוענית, לאסתר הינו מוניטין עשיר בתחום וסגנונה מושפע בעיקר מהעיצוב היפני. אסתר אוהבת פשטות וחומרים טבעיים, כמו כן היא תדאג לכם לשירות יוצא דופן תוך הקשבה ללקוחותיה ועשיית הטוב ביותר בשבילם. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-2040064 ואשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here