משפצים? חשוב להקדיש זמן לקרוא המלצות על קבלנים

0
2499
משפצים? חשוב להקדיש זמן לקרוא המלצות על קבלנים

כל אחד מאיתנו עשוי להגיע לשלב בחייו בו מתעורר צורך אמיתי לקבל שירותים של קבלן. תחום השיפוצים והבנייה זהו תחום עם ייחוד, בכך שהוא רחב למדי וחובבנים לא מעטים מתחזים לקבלנים ומנסים תוך כך לשכנענו שהם מקצועיים, על אף שמדובר באישיות מפוקפקת למדי. קבלן מקצועי הוא כזה שצבר ניסיון רב וייתכן אף שהוא בוגר קורסים מקצועיים ומגמות מקצועיות בהם למדו את עקרונות חיוניים ויסודות חשובים של המקצוע בו הם עוסקים למחייתם.

אל תחפשו רק מחיר זול במיוחד, כיוון שאדם המבקש מחיר נמוך בצורה לא הגיונית – נראה שהמקצועיות היא ממנו והלאה ושלא יספק לכם שירות ברמה מספקת. ועמדו על איכותם של הקבלנים המעניינים אתכם. קבלן מקצועי יותיר בעיניכם רושם חיובי, כמו גם העבודות וההמלצות שקיבלתם עליו מלקוחות עבר. בשלב הראשוני של הצעות המחיר יש לכלול גם המלצות מתאימות או היכרות מתאימה עם עבודות קודמות של הקבלן הרלוונטי.

בחירת אנשי המקצוע האחראיים על השיפוצים שיבוצעו במתחם שלכם הם כנראה הדבר החשוב ביותר שאתם עשויים לבחור; אם תבחרו באופן אחראי, תבוצע עבורכם עבודת שיפוצים נהדרת ואיכותית שתותיר אתכם שבעי רצון; לעומת זאת, בחירה שגויה של אנשי מקצוע תכניס אתכם למערבולת מתסכלת של מריבות ותיקונים, סוגיות ובעיות שונות וחוסר שינה בלילות. אם כך – איך ניתן למנוע מראש מצבים של מפח נפש בפרויקטים הנוגעים בבנייה ושיפוצים? המשיכו לקרוא כדי ללמוד יותר אודות אופן הבחירה של קבלן מקצועי שיותיר אתכם מרוצים ושמחים מהעבודה שביצע.

מיהו קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים זהו מעין מנהל עבודת לעבודת השיפוצים. קבלן כזה לרוב לא יעסוק בעבודות קטנות, אלא בפרויקטים גדולים ומורכבים יותר. אם אתם מעוניינים לחסוך כאבי ראש אפשריים בעתיד, הזמינו קבלן שיפוצים מקצועי.

מיהו קבלן שיפוצים מקצועי?

ברור שלקבלן אמיתי חייבים להיות המסמכים והאישורים הנדרשים והמתאימים המוכיחים שהוא האיש המתאים לביצוע הפרויקט שלכם. עם זאת, כדאי לזכור שלא כל קבלן שמחזיק במסמכים הנדרשים הוא גם כזה גם ניסיון, קשרים מתאימים, ניסיון עם העבודה המדוברת ועוד. על כן, בחירה של קבלן שיפוצים תתבסס בעיקרה על המלצות – בין אם אלו המלצות מטעם לקוחות קודמים, המלצות של קרובים ועוד.

לא מעט חברות שיפוצים מעסיקות קבלני שיפוצים שתפקידם לפקח על עבודות שיפוץ ובניה ויבצעו רק את המשימות שקבלן שיפוצים מוסמך ומקצועי יודע לעשות. מסיבה זו, גם כאשר אתם עומדים בפני בחירה של חברת שיפוצים לפרויקט שלכם, וודאו כי קבלן שיפוצים עומד בראשה – ותדעו שאין מדובר בחברה חובבנית, חלילה.

בצעו סקר שוק ולמדו את טווחי המחירים הסבירים לעבודות שיפוץ בניהולו של קבלן; מובן שטווח כזה של מחירים מהווה פונקציה של איכות עבודה ואיכות חומרים המשמשים בפרויקט.

אספו מספר הצעות מקבלנים שונים. דרשו מכל קבלן הצעה מפורטת ככל הניתן, המסבירה אודות כל מרכיב במהלך הפרויקט; באופן זה תוכלו ללמוד על עלויות צפויות וכן לחשב עלויות אם תחליטו לשנות פרטים שונים בשיפוץ; כך תוכלו גם לבצע השוואה מול הצעות אחרות.

קבלו המלצות שונות עם פרטי ממליצים. נכון שלא תמיד יש כוח לעשות את זה אחרי יום עבודה מתיש, או דווקא ביום הפנוי בשבוע העמוס שלכם, אולם חשוב שלא להתעצל, אלא ללכת ולחזות בעבודות שהקבלן כבר ביצע, לבחון את איכות העבודה ולוודא כי היא עונה על ציפיותיכם.

לאחר שלמדתם את טווחי המחירים, שמעתם המלצות וחזיתם בעצמכם בעבודות הקבלן, מה שנותר לכם לעשות זה לבחור בקבלן המתאים ביותר, עמו יש את הכימיה הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here