מהם השלבים בהקמת בית פרטי?

0
2705

ידוע כי בניית בית פרטי דורשת סבלנות לענייני ביורוקרטיה ואנשי מקצוע רבים. בואו נעשה מעט סדר בתהליך כדי לאפשר נשימה עמוקה. זה אפשרי בהחלט.

בתחילתו של התהליך נדרש מודד בעל הסמכה שאחראי על מדידת השטח. המפה שהוא ישרטט מסמלת את גבולות הגזרה בשטח. מפה זו מועברת להמשך תהליך אצל האדריכל.

תפקידו של האדריכל הוא לייצר תכנית בנייה בהתאם לטעם ולבקשת הלקוחות, אך תוך התחשבות בחוק המתיר בנייה באזור על פי תקנים ברורים. שלב זה הוא השלב שבו אתם מייצרים עולם ומלואו בסיוע אדריכלים בחיפה ובסיוע הדמיות ממוחשבות המאפשרות לכם לראות את התכנון העתידי על פני השטח ולשנות חללים, כלומר לשנות צורה חיצונית ופנימית בבית לפני תחילת עבודה בשטח.

תכנית הבנייה כוללת את תכניות העבודה המועברות לקבלן, כולל תכנית גרמושקה שמועברת לרשות המקומית ולוועדת תכנון ובנייה. העתקים מוגשים לבזק, להג"א, למהנדס ונותרים גם אצל האדריכל. תשלומים בשלב זה מועברים אל הרשות המקומית ועונים על אגרות שונות כהיטל ביוב.

מהם השלבים בהקמת בית פרטי?

משלב התכנון, ולאחר אישור הוועדה האחראית, מתחיל החלק המעשי בשטח: יציקת בטון, בניית שלד, בניית ממ"ד. על הבנייה אחראי מפקח הבנייה שינהל את אנשי המקצוע בשטח ויבצע את התיאומים ביניהם לעבודה סדירה ונכונה. עם סיום הבנייה יוזמנו נציגי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה על מנת לאשר את ההתאמה בין התכניות לבין הבנייה בפועל. לאחר אישורם מועבר טופס 4 לידיכם ותעודה המציינת את סיום בניית הבית. בשלב זה ניתן לחבר את המבנה לרשת החשמל.

הקמת בית פרטי עם המומחים

אין ספק שתהליך זה טומן בחובו הרבה מעבר לסעיפים שהוזכרו, הרי מדובר בפרויקט מורכב. אתם מוזמנים ללווי צמוד לאורך כל התהליך, הנתמך בידע מקצועי רחב ומבוסס על עשר שנות ניסיון בשטח. המשרד לאדריכלות ולעיצוב פנים בצפון בהנהלת סיגל וויס המתמחה בתכנון ובעיצוב פנים לשירותכם. צלצלו לשיחת היכרות ללא התחייבות – 054-467-2015.

משרד לאדריכלות ולעיצוב פנים סיגל וייס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here