ערסלים – ריהוט יוקרתי המוסיף אוירה וארכיטקטורה בבית ובגינה

0
2582
קרדיט לתמונות: שבירו ריהוט גן

רובנו נמצאים רוב הזמן במרוץ אחרי עצמנו: עבודה, בית, ילדים וחוזר חלילה ולא תמיד יודעים ומוצאים את הזמן להירגע.

שכיבה על ערסל ידועה כמרגיעה ומשרה שלווה,

אז למה לטרוח ולהגיע לפארק או צימר בשביל להתפנק על  ערסל אם אפשר להתקין אחד כזה אצלכם בחצר או במרפסת ולקחת פסק זמן מתי שרק תרצו? 

ערסל – יתרונות בריאותיים

הערסל נחשב לסמל מנוחה ורוגע, תחושת הנדנוד אותה מספק הערסל מעניקה לגוף ולנפש תחושת שלווה – כמעט ואין אדם שאינו זקוק לכך. תנועות הנדנוד קדימה ואחורה מעניקים תחושת שלווה ורוגע מטרדות היום יום, הנדנוד בערסל מאפשר יכולת התמקדות טובה יותר, משפר את שיווי המשקל ובנוסף מפתח מיומנויות מוטוריות.

ערסל - יתרונות בריאותיים
קרדיט לתמונות: שבירו ריהוט גן

סוגי ערסלים 

חנויות שונות מציעות מגוון רחב של ערסלים: ערסל ישיבה תלוי, ערסל שכיבה תלוי, ערסל זוגי או יחיד, ערסל שכיבה עם מתקן, ערסל מקרמה ואפילו ערסל לטיולים. בואו נסרוק כמה מהיותר פופולאריים:

  • ערסל נויערסל נוי מהווה שילוב מושלם של נוחות ויופי. הוא גם נראה כמו יצירה אומנותית וגם נוח ונעים לשימוש, כשיופי ואיכות נפגשים יחד אנו נהנים מכל העולמות: תוספת ריהוט יפהפה לבית, וריהוט שעוזר לנו  להירגע- הפינוק האולטימטיבי שכיף להשתמש בכל עונה ותקופה.
  • ערסל שינהכן יש כזה דבר ערסל המיועד לשינה. מחקרים מראים שנדנוד בערסל משפר את איכות השינה ותורם לשינה איכותית, השינה בערסל מוסיפה לתחושת ערנות ורעננות במהלך היום ואף משפרת את הזיכרון. ערסל שינה צריך להיות בנוי בצורה כזו שהוא שומר על חום ונינוחות בכל מצב ובכל מזג אוויר, כמו כן כאשר רוכשים ערסל שינה, מומלץ לרכוש אותו ללא מוט מפזר.
  • ערסל לטיולים לטיולים כיפיים, בפרט טיולים שנמשכים יותר מיום שווה לקחת ערסל בשביל לקחת פסק זמן למנוחה בין מסע למסע או סתם כך להירגע בחיק הטבע. הערסל מעניק תוספת מדהימה לטיול. כשקונים ערסל קמפינג חשוב לוודא שהוא עשוי מחומר עמיד בכל תנאי מזג האוויר, שהוא מגיע במשקל קל לנשיאה ושניתן לתלות אותו בקלות בשטח פתוח.
  • ערסל זוגי ערסל זוגי כשמו כן הוא, ערסל בגודל המתאים לזוג אנשים, העיצוב שלו מרווח והוא אינו תופס מקום רב. לפני שקונים את הערסל חשוב לקחת בחשבון שכיוון שהוא מיועד לשניים הוא צריך להיות מתאים למשקל כבד, ישנם ערסלים זוגיים המתאימים למשקל של עד 250 ק"ג. כמו כן צריך לוודא שהוא בעל חיזוקים רבים שעובי החבל והבד יהיו עבים במיוחד.

כל ערסל בכל סוג שהוא אמור להיות בטיחותי ויציב לכן צריך לוודא שהינו עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, בד חזק נושם ונעים, רצוי 100% כותנה איכותית ושהחבלים יהיו חזקים ואיכותיים במיוחד.

קרדיט לתמונות: שבירו ריהוט גן

כיצד תולים ערסל בצורה נכונה ולמה חשוב לשים לב?

האפשרות הקלה והבטוחה היא להתקין אותו על ידי איש מקצוע, אך ניתן כמובן להתקין אותו לבד, כאשר מתקינים אותו בתוך מבנה, צריך לקרוא היטב את הוראות ההתקנה המצורפות ולשים לב לפרטים הבאים: 

  • לתלות אותו אך ורק בתקרה עשויה בטון, תקרת גבס לדוגמא אינה מתאימה לכך וכן צריך לבדוק שאין קווי חשמל העוברים בתקרה. 
  • תלייה של ערסל בחוץ תהיה אך ורק על עצים חזקים עם ענפים קשיחים.

אפשרות נוספת היא לבחור ערסל המגיע עם מתקן "בילד אין" שאינו דורש התקנה וניתן למקמו בכל מקום לא צורך באיש מקצוע.

מקום מתאים לערסל

ערסל מיצר סביבת ישיבה נוחה ומרגיעה בבית ובחוץ, לכן כאשר בוחרים את הערסל האידיאלי למרפסת או לגינה, צריך להתחשב בנתונים השונים כמו היכן נמקם את הערסל, מה המידות הנדרשות ועוד כך שתוכלו לבצע את הרכישה הנכונה והמתאימה ביותר להנאתכם.

ולבסוף מה נותר לנו לאחל? אם לא ערסל נוח וקצת שקט ושלווה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here