בחורף ובקיץ: כל הסיבות להתקין פרגולה מעץ

0
1875
בחורף ובקיץ: כל הסיבות להתקין פרגולה מעץ

 החצר שלכם מרגישה קצת "עירומה" ואתם מחפשים דרך ייחודית להוסיף לה אור וצבע? פרגולה מעץ יכולה להיות פתרון אידאלי עבורכם, ואם אתם לא לגמרי בטוחים אם זה הצעד הנכון בשבילכם, הנה כמה סיבות טובות לעשות את זה, וגם טיפ שיעזור לכם להגיע לתוצאה מעולה.

 

פרגולה למרפסת – פתרון נהדר לקיץ

כשהטמפרטורות עולות והשעון עובר שעה אחת קדימה, נדמה שאנחנו נכנסים לעונה חמה וארוכה במיוחד, עם שמש לוהטת שהופכת את השהות בחוץ לחוויה מפוקפקת למדי. תכנון פרגולה למרפסת הוא צעד נהדר שיעזור לכם להמשיך ליהנות מהשטח הפתוח והאוויר הצלול אבל בלי קרני השמש הטורדניות. תוכלו לבחור את הפרגולה האידאלית למרפסת השמש שלכם בעזרת המומחים של "פינת עץ" ולהפוך את המרפסת לפינה מפנקת במיוחד גם בערבי הקיץ החמים.

 

הפתרון האידאלי גם בחורף

אם הקיץ שלנו ארוך במיוחד, אין ספק שהחורף קצר למדי וגם לא מאוד גשום. מצד שני, אנחנו לא באמת רוצים להזמין חברים לארוחה טובה בחצר רק כדי לגלות שעה קלה לפני תחילת האירוע שהגשם הגיע לביקור. פרגולות במרכז מספקות מענה מצוין גם בעונה הקרה והגשומה, מה שמבטיח לכם שפע של הזדמנויות לבלות באוויר הקריר עם כוס תה וספר טוב, או עם החבר'ה שמגיעים לבקר.

 

עבודות עץ? שימו לב לתחזוקה

העץ אולי נחשב לחומר גלם חזק ואיכותי, ובוודאי שהוא מרשים להפליא, אבל חשוב לזכור כי עבודות עץ מחייבות תחזוקה מתאימה. הכלל הזה נכון עוד יותר במקרה של הפרגולה, זו שחשופה באופן תמידי לנזקי מזג האוויר. במקרים רבים תצטרכו לצבוע אותה מחדש או לצפות אותה כדי להגן עליה בצורה הטובה ביותר, וכדי להבין מה יידרש מכם כדי לשמור על המראה הנקי והמלוטש רצוי לבחון מראש את סוג העץ ואת הדרישות הייחודיות שלו.

 

טיפ חשוב: היעזרו רק במומחים

רגע לפני שאתם מגדירים את מידות הפרגולה, בוחרים את הדגם המועדף עליכם או מתכננים את ארוחת הערב הראשונה שלכם בחצר המחודשת, עצרו ובדקו היטב מי מלווה אתכם בתהליך הזה. חברה המתמחה בתכנון והתקנת פרגולות, בנייה קלה מעץ ועבודה מדויקת ואיכותית, היא כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון. הצוות המיומן של "פינת עץ" יעניק לכם ייעוץ אישי ומדויק כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר, ואתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 052-6446399.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here