בחירת ארון ומקלחון לאמבטיה

0
65
קרדיט - Canva

כשמגיעים בערב אחרי העבודה מרגישים רצון להירגע, וקודם כל הולכים להתרחץ במקלחת או להתפנק באמבטיה. מצב הרוח שלך תלוי במידה רבה במראה חדר האמבטיה שלכם. בואו ננסה להבין איך חדר אמבטיה צריך להיות כדי לענות על הדרישות והטרנדים המודרניים שלכם.

כאשר חושבים על בחירה, ובהמשך התקנת ארון אמבטיה, צריך להיות ברור שריהוט אמבטיה צריך להיות שונה מזה שבסלון, כי הוא יהיה בסביבה לחה או כמעט לחה. לכן שימו לב לנוכחות שכבה דוחה מים המכסה את הרהיט. לפעמים שכבה זו עשויה מלכה, אך טכנולוגיות מודרניות מאפשרות להשתמש באמצעים אחרים, חדשים לחלוטין.

ריהוט לאמבטיה לא צריך להיות בעל פינות; הקצוות שלו צריכים להיות מעוגלים מטעמי בטיחות.

שימו לב לאבזור הרהיטים: ידיות, צירים ורגליים. רצוי שיהיו עשויים ממתכת כרום, שכן היא אינה מושפעת מרטיבות ואינה מחלידה.

בבחירת כיור קרמי, חפשו נזקים חיצוניים, כמו קצוות סדוקים או סדקים גלויים. בעוד שניתן לראות נזק חיצוני בעין בלתי מזוינת, נזק פנימי הוא קצת יותר קשה לקבוע. כדי לעשות זאת, אתה צריך לדפוק על הכיור מלמטה ולהקשיב לצליל. צליל עמום מעיד על נוכחות של נזק פנימי, ולהפך, צליל ברור אומר שאין נזק.

עיצוב ושילוב של ארון אמבטיה

כל מתקין ארונות אמבטיה יוכל לספר לכם כי בדרך כלל יש להתקין את המינימום ההכרחי של הרהיטים בחדר אמבטיה. באופן מסורתי זה: כיור עם ארון, ארון לפריטי היגיינה שונים ומראה.

אנו בוחרים את מידות הרהיט, הוא יכול להיות צר – לחדר קטן רוחב הרהיט כ-69 ס"מ, לחדר מרווח יותר – הרוחב נע בין 70 ל-100 ס"מ. כדי לא למלא גם את החלל הרבה, אתה יכול לבחור ריהוט פינתי, חוץ מזה, זה נראה מודרני יותר.

בבחירת מראה יש להקפיד על מערכת אנטי-ערפל, דבר שחשוב מאוד בחדר האמבטיה בו לרוב הוא לח. זה טוב אם למראה יש תאורה אחורית, זה לא רק נוח, אלא גם נראה מקורי. מראות נמכרות עם שקע מובנה הכרחי למכשירי חשמל: מייבשי שיער, מכונות גילוח חשמליות ועוד ועוד.

תוצרת הארץ או תוצרת חו"ל?

לעתים קרובות מאמינים כי רהיטים מיובאים טובים יותר מאשר ריהוט תוצרת הארץ. אבל עכשיו יצרנים ישראליים משתמשים בטכנולוגיות וחומרי ייצור לא גרועים יותר מאלה המשמשים למשל לרהיטים באיטליה. האיכות זהה, אבל העלות קטנה פי שניים או שלוש.

כמו כן בבחירת אביזרי אינסטלציה – כיורים, אמבטיות או התקנת מקלחון הזזה – ציוד המיוצר בארץ אינו נחות באיכותו מציוד מיובא והמחירים נוחים בהרבה.

חברת ALL IN HOME היא חברה וותיקה בתחום שעובדת עם היצרנים המובילים ולא מתפשרת על איכות! אז אם אתם מחפשים לעצב את חדר האמבטיה שלכם שישרת אתכם לאורך שנים – צרו אתנו קשר או שתגיעו להתרשמות לאולם התצוגה שלנו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here