מדריך קניית ריהוט גן ראטן

0
2624
ריהוט גן ראטן
קרדיט PIXABAY

הראטן, שאותו אנו מכירים מלא מעט רהיטים, לרבות ריהוט גן, הוא הכינוי לכמה מאות סוגים שונים של דקלים, שמסיביהם מייצרים רהיטים ומגוון נוסף של מוצרים. ריהוט גן העשוי ראטן כולל ליפופים חזקים מאד של עץ הדקל, מה שמשווה לו מראה טבעי, מיוחד במינו. ברשימת רהיטי הגן הללו נמצא כיסאות, שולחנות, ספסלים אפילו ורהיטים נוספים, שלהם בדרך כלל גם מצורף ריפוד מתאים, המציע נוחות רבה ומאפשר להשתמש בריהוט עצמו כהלכה.

מה היתרונות של ריהוט ראטן

ריהוט גן ראטן מציע יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע הוא אהוב על לא מעט ישראלים. מכיוון שהוא נמצא בחוץ, הוא חשוף לתנאים מאתגרים ולא פשוטים, כמו רוח חזקה, גשמים וגם שמש ישירה. היתרון הבולט של ריהוט גן כזה הוא העובדה שמדובר בריהוט בעל רמת עמידות גבוהה, ולכן הוא מתמודד בהצלחה גם עם תנאים שאינם תמיד אידיאליים. זהו ריהוט חזק וגם יציב, המתבסס על חומר גלם שנוח מאד לעבוד איתו ולייצר ממנו פתרונות ישיבה בעלי מראה קליל יותר, ופחות כבד בהשוואה לעץ למשל. ריהוט ראטן משתלב נהדר לצד אלמנטים נוספים בחצר ויוצר מראה הרמוני ויפה.

אילו סוגי ראטן יש ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד

יש שני סוגים עיקריים של ראטן, כאשר הראשון הוא טבעי ואילו השני הוא סינטטי. בעוד שריהוט גן מראטן טבעי מציע מראה יפהפה ואת תכונותיו של חומר הגלם עצמו, ריהוט סינטטי עשוי להיראות, לעיתים כחיקוי ולא להכניס אל אותו המרחב את המראה הטבעי שבו מעוניינים. יחד עם זאת, אם ריהוט ראטן טבעי חזק ועמיד, ריהוט ראטן סינטטי ידוע כחזק עוד יותר ועמיד בצורה יוצאת דופן כך שאם החצר שלכם חשופה לתנאים לא קלים ואתם רוצים ליהנות ממראהו הייחודי של הראטן, ראטן סינטטי יכול להיות הפתרון המתאים. התחזוקה שלו פשוטה וקלה עוד יותר מהראטן הטבעי מה שנותן לו נקודות זכות רבות יותר, בהשוואה לזה הטבעי.

איך מתחזקים ריהוט גן מראטן וכמה זמן הוא מחזיק

את ריהוט הגן העשוי ראטן מומלץ לנקות עם סמרטוט, סבון וגם מים ולעבור על כל חלקיו כדי להסיר ממנו לכלוך ואבק. אפשרות נוספת היא לנקות אותו באמצעות צינור. כדאי מאד להימנע משימוש בחומרי ניקיון כימיים, המכילים חומרים מיוחדים, העשויים לשנות את גוון הצבע של הרהיט ולפגוע במראהו. צורת הניקיון הזו רלוונטית הן לראטן טבעי והן לראטן סינטטי.

לסיכום

לא משנה איזה סוג חצר יש לכם וגם למה היא משמשת, הסבירות שתמצאו ריהוט ראטן שימצא חן בעיניכם היא גבוהה וזאת תודות לשלל האפשרויות המוצעות כיום. כל מה שחשוב הוא להגדיר את הצרכים, להבין מהו הקו העיצובי השולט באותה חצר ובהתאם לאתר את ריהוט הראטן שנכון ומדויק לה. זה שיוצר בה את המראה המושלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here