השלבים לעיצוב המשרד שלכם

0
644
קרדיט: ingrid-interiordesign.com

גיבוש הפרוגרמה בשלב הראשון תהווה שלב הדורש מעט פעולה לצד הרבה מחשבה. עליכם לערוך רשימה הכוללת את כלל בעלי התפקידים הניצבים בחברה בהתאם לחלוקה למחלקות או לחילופין חלוקה היררכית. עליכם לקחת בחשבון שיקולי מעמד שונים, מסורת משרדית וכמו גם, פרקטיקה, במיוחד בעת בה אתם מעוניינים לתכנן מי יקבל את המשרד הפרטי בפינה, מי יהיו אלה שיחלקו משרד יחד והאם כדאי להוסיף אזור של חלל פתוח? כל אלו יעזרו לכם באופן משמעותי טרם הגעתכם לשלב העשייה. לאחר מכן, עליכם לחשוב ולהתכוון אל הפונקציות הנדרשות לתפקוד המשרד. דרך יעילה להגיע לאותם פונקציות תהיה באמצעות אפיון המשרד שלכם. שאלו את עצמכם, במידה ואתם מעוניינים בשירות של עיצוב משרדים הייטק, מהו הקו העיצובי המנחה את התחום וכך הלאה עם יתר התחומים השונים, בהתאם לתחום הרלוונטי הנוגע אליכם.

 

השלב השני – הרעיון המרכזי

שלב זה הולך באופן חופף אל מול השלב הראשון, בשלב השני אתם למעשה בוחרים את הפונקציות בהם אתם מעוניינים לחלל המשרד ולאחר מכן מחברים אותן יחד עם ליווי של מחשבות עיצוביות, במילים אחרות – מחליטים על הקו העיצובי המנחה את חלל המשרד. לדוגמא, בעת בה תתעניינו בשירותי עיצוב משרד עורכי דין, ניכר כי העדיפות תהיה חלוקה למשרדים פרטיים בליווי עיצוב מלא בחיפויי עץ. יתר על כך, חשוב לזכור את אזור הקבלה בחלל המשרד הלא הם חדר ההמתנה וחדר הישיבות שכן, ברוב המוחלט של המקרים אותם חדרים ימוקמו בסמוך לכניסה ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה להשקיע בהם את מירב המאמצים שכן, הרושם הראשוני מהווה את אחד הגורמים החשובים ביותר בחלל המשרד.

השלב השלישי – תכנית העמדה

בשלב השלישי של עיצוב פנים משרדים, טרם הגעתם לשלב בו אתם מוציאים את כל התכנית שלכם לפועל, עליכם לחלק את החלל העומד לרשותכם על פי הרעיון המרכזי שנקבע מראש. בעת חלוקת התכנית, מיותר לציין כי המשאב היקר ביותר יהיה החלונות, במיוחד לאור העובדה כי שום משרד ללא חלון מהווה חלל נעים לעבודה וכן, מתאים יותר למטרות אחסון או לחילופין כחדר שרתים. במידת היכולת, מקצב החלונות על גבי הקירות יקבעו את מיקום הקירות אשר יפרידו בין שאר החדרים השונים בחלל המשרד. עליכם לוודא כי חללי העבודה הגדולים והמשותפים ממוקמים באופן שימלא את האזורים הפנימיים מצד אחד, ויהנו מגישה לחלק מחלונות המשרד מהצד השני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here