מאוורר תקרה לפרגולה – להכין את עצמנו לקראת הקיץ

0
486
קרדיט PIXABAY

הקיץ הישראלי, כידוע, הוא מאוד חם ולח. ישנם אזורים מסוימים בהם הטמפרטורות מגיעות ל-30 מעלות ומעלה, ובימים קשים זה אפילו יכול להגיע קרוב ל-40 מעלות. באזורים רבים בארץ מתמודדים עם לחות גבוהה, שיוצרת זיעה ואי נעימות.

לכן זה לא מפתיע שהרבה ישראלים מעדיפים לבלות את מרבית ימי הקיץ במבנים וחדרים ממוזגים. לא תמיד זה מתאפשר ולכן צריך למצוא פתרונות לישיבה בחוץ. אחת האופציות הפופולאריות היא התקנת פרגולה במרפסות, חצרות, גינות, על הגג או במקומות אחרים. הפרגולה אמורה להוות מקום ישיבה נוח וזמין, עם אזור מוצל לכאורה המגן מפני השמש ומספק אווירה נעימה.

בשביל להפוך את הישיבה במקום להרבה יותר נעימה ומשתלמת, מוטב לבחון אופציה של התקנת מאוורר תקרה לפרגולה. מאוורר זה, אשר מוכר לנו מחללים וחדרים מקורים, יכול להתאים גם לפרגולות המותקנות בשטחים חיצוניים שונים.

ישנם מקרים בהם זה הכרחי להתקין מאוורר תקרה בפרגולה, למשל, בתי קפה, מסעדות, או גני אירועים, או בכל מקום אשר נועד לשמש קהל לקוחות רחב וגדול. זה חלק מהשירות שהמקום אמור לספק לו. באופן טבעי, מאוורר תקרה לפרגולה אמור לשרת גם לקוחות פרטיים, בין אם הוא מיועד לשימוש בחצר, בגינה ובכל מקום אחר בו הפרגולה מותקנת.

כיצד המאוורר יכול לעזור לנו בקיץ?

הרעיון של מאוורר תקרה בפרגולה הוא לעזור לנו להתמודד עם החום והלחות, על ידי יצירת בריזה נעימה באמצעות פעולה ותנועת מוטות הכנפיים של המאוורר. ככל שהם יפעלו יותר מהר ובעוצמה חזקה יותר, כך הם יוכלו ליצור רוח חזקה יותר ולעזור לנו להתגבר בצורה טובה יותר על החום והלחות באזור.

באופן טבעי, אם אנחנו רוצים שהמאוורר יפעל חכם, נכון ויעיל, הרי שאנחנו צריכים לדעת לבחור את המוצר הנכון, הוא צריך להכיל את הפונקציות המתאימות לנו וכן אנחנו צריכים לדעת היכן להתקין אותו באופן כזה שהוא יפעל בצורה יעילה וישרת כמה שיותר אנשים שיושבים תחת הפרגולה.

חשוב לומר, מאוורר תקרה לא יוצר אוויר קר כמו מזגן או צ\'ילר ומתקנים אחרים. הוא משתמש בכוח ובעוצמה שעומדים לרשותו בשביל לייצר רוח מהאוויר שקיים במקום. מאחר ומדובר על אזור מוצל, אז האוויר אמור להיות נעים וכך תיווצר רוח קרירה ונעימה.

איך לבחור מאוורר תקרה בצורה נכונה

בשביל לבחור מאוורר תקרה בצורה חכמה, עלינו לשים לב תחילה לגודל הפרגולה וכן לגודל המאוורר שאנחנו רוצים להתקין במקום. לאחר מכן, עלינו להתייחס לפונקציות של המאוורר וכיצד הן יכולות לשרת אותנו ובהמשך עלינו לבחון את השאלה, איפה בדיוק אנחנו רוצים ויכולים להתקין אותו, במרכז הפרגולה או בצדדים.

אם תהיה זו פרגולה גדולה, כפי שנהוג להתקין במסעדות, בתי קפה או בתי עסק אחרים, מאוד ייתכן שנצטרך להתקין יותר ממאוורר תקרה אחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here