הטרנד המגוון ביותר בעולם העיצוב – זכוכית

0
3179
הטרנד המגוון ביותר בעולם העיצוב – זכוכית

עולם העיצוב כיום מעדיף פתרונות במראה נקי ומינימליסטי שיהיו עמידים ואסתטיים כאחד. ניתן לראות כיום חללים מעוצבים שהם מוארים ופתוחים ככל האפשר, או שהם יהיו מעוצבים באופן חכם אשר יעניק להם מראה כזה. אי לכך, ישנו חומר אחד אשר ללא ספק מתעלה על כולם והוא הזכוכית. הזכוכית הינה חומר ורסטילי ביותר, וניתן להשתמש בה בדרכים רבות ויצירתיות, ובהתאם לצרכים המדויקים שלכם. השימוש בזכוכית נעשה בבתים פרטיים, בבתי עסק ובמקומות ציבוריים, במגוון רחב של פונקציות.

זכוכית עסקית – ויטרינה לחנות

בתי עסק כבר מזמן הבינו כי עיצוב המקום, ותשומת הלב לפרטים הקטנים הם משמעותיים ביותר על מנת לייצר אווירה אשר תזמין את הלקוח פנימה, ותציג את המוצרים שהעסק מציע בצורה הטובה ביותר. ישנה השפעה רבה לנראות, לא רק של המוצא עצמו אלא של האופן בו הוא מוצג. פתרונות תצוגה כמו למשל ויטרינה לחנות מאפשרים לבית העסק להציג את מוצריו באופן מושלם, כאשר רהיט התצוגה אינו מושך את העין אך במקביל משדר ניקיון ובהירות.

ויטרינות זכוכית, לא רק בחנות

ויטרינות זכוכית אינן שמורות אך ורק לבתי עסק וחנויות. כיום ישנה מגמת עליה בשימוש בזכוכית, וניתן לראות ויטרינות אשר משמשות לצרכים שונים גם בתוך הבית, בחדרים השונים. אנשים רבים מחזיקים באוספים מיוחדים הזקוקים לאחסון ותצוגה נאותים, וכך גם חדרי ארונות למשל, ישנו שימוש בויטרינות זכוכית לאחסון ותצוגה של פריטי הלבוש, ההנעלה והאביזרים, כך ניתן למצוא אותם בקלות ובמהירות.

אוכלת אותם בלי מלח – חיפוי זכוכית למטבח

כיום אין כמעט בית, חדש או שעבר שיפוץ במטבח, ללא חיפוי זכוכית למטבח, ולא בכדי. זכוכית היא  הבחירה החכמה ביותר עבור חיפוי קירות המטבח, וזאת משום שהיא קלה להתקנה, קלה לתחזוקה, עמידה ויותר מהכל – מגוונת כל כך במרקמים, צבעים, הדפסים וביכולת להתאים אותה אישית לכל גודל וצורה בעזרת חיתוך פשוט.

לסיכום, עולם העיצוב מצביע ברגליים, ובוחר בחיפוי זכוכית. קל מאוד להגיע בעזרתה לתוצאות מרשימות מאוד והיא מעניקה פתרונות פרקטיים ואסתטיים כאחד. פנו אל חברה מובילה בתחום כ"זכוכיות רפאלי", לקבלת ייעוץ ושירות מקצועי. התקשרו 054-760-70-91.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here