ניקוי שטיחים בבית

0
2617
ניקוי שטיחים בבית

חדרים רבים בהם אנו עוברים ביומיום שלנו בצורה קבועה מכילים שטיחים. מקום העבודה שלנו אם הוא במשרד – רצפתו מכוסה בשטיח אחיד, חדרי המגורים שלנו והסלון. השטיח הוא אלמנט בלתי נפרד מחיינו, וככזה הוא זקוק לתשומת הלב שלנו בניקיונו. ניקוי שטיחים דרוש מכיוון שזהו המשטח עלינו אנו דורכים בבואנו מהרחוב, ומכיוון שבניגוד לריצפה שאם לא נשטוף אותה יתבלט לכלוכה, שטיח "בולע" בגווניו את הלכלוך היומי הנצבר בו עד שהוא הופך שטוח וגס.

אם אנו בוחרים שטיח בשל עושר סיביו, עומקם, יופי התבנית, עושר הפרטים והגוונים בהם נטווה הרי מוטלת עלינו החובה לשמר ולדאוג לרעננות הגוונים, לשימור מגע עשיר, רך וסופג. שטיח שבעליו לא מטפלים בו מאבד אט אט את חיוניותו עד שהבלאי המוגבר בו מביא לפרימת סיביו, למראה לא אטרקטיבי, ולצורך להחליפו. ניקוי שטיחים דואג למנוע מצב זה, הניקוי מאט את הטבלת השטיח, מסיר לכלוך יבש שפוגע במגע, במראה ובחוזק הסיבים, ומחטא ומעלים מפגעי צבע וריח על שטח השטיח.

ניקוי שטיחים ביתי אפשר לבצע באופן עצמאי, יש בשווקים- חנויות לבית וסופר מרקטים שונים, תכשירי ניקוי מתקדמים לטיפול בשטיחים, ישנן חברות לחומרי ניקוי שלהן משפחה שלמה של תכשירים שונים הדואגים לניקוי והבראת השטיח. כדאי לפני בחירה בתכשיר להפוך את השטיח, הפיכת השטיח חשובה לניעור כול החול שהצטבר בין הסיבים, יש ללכת ולעבור במטאטא על פני צידו ההפוך של השטיח ואז להרים את השטיח ולטאטא את כול החול שהשתחרר ממנו, אפשר לחזור על הפעולה מספר פעמים.

רצוי לבדוק את התווית של השטיח המתארת את צפיפות הטוויה בו וחומרים מהם הבסיס והסיבים עשויים, זאת על מנת להתאים את שיטת הניקוי ותכשיר הניקוי להוראות יצרן השטיחים. מומלץ ביותר לאחר בחירת החומר לנסותו בניסוי מצומצם על שטח קטן של השטיח למקרה שבו החומר עלול לפגוע בשטיח ואז הפגיעה תהיה מזערית.

ניקוי של שטיח יקר חייב להעשות ע"י חברה מוסמכת בתחום, חברת 5 כוכבים מתמחה בניקוי שטיחים – באתר החברה תוכלו להתרשם מתיק העבודות ומשיטת העבודה. התקשרו 052-2317-888.

חברת 5 כוכבים

ניקוי שטיחים מקצועי נעשה באמצעות מכונות מקצועיות ועל ידי צוות מיומן שהוכשר בידי חברה אמינה. בדרך כלל חברה מקצועית לניקוי שטיחים תדע כבר מהשיחה הטלפונית איזה ציוד דרוש לניקוי השטיח שלכם. החברה מצוידת במספר מכונות שמתאימות לסוגים שונים של שטיחים, המכונות חובטות בשטיח, שוטפות וחופפות אותו בטמפרטורה מדויקת ולבסוף שואבות ומייבשות אותו. חברה מקצועית לניקוי שטיחים תוכל להבטיח לכם שטיח ללא מזיקים סמויים, ללא לכלוך שצבור ונדבק בו ולספק לכם שטיח רך, נקי וריחני שמראהו זוהר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here