ריצוף בית וחצר – השדרוג המושלם

0
3150
ריצוף בית וחצר - השדרוג המושלם
קרדיט: המשפצים שלי

ריצוף בית ו/או החצר שלכם הוא משהו שתאלצו לעשות במידה ואתם עוברים לבית חדש או כשתרצו לשפץ את הריצוף הקיים. הריצוף משפר את התחושה הכללית באזור בו הולכים וכן ריצופים שונים ואופן התקנתם מותאמים לאזורים שונים. כך למשל ריצוף בית שונה מריצוף חצר לא רק מבחינת עיצוב הקרמיקה אלא גם באופן ההתקנה שלו והחומרים שבהם עושים שימוש.

מדוע אנו צריכים להכיר את סוגי הכלים והריצוף?

כמו בכל דבר בחיים – ידע מקדים יכול להיות בעל ערך. הערך שלכם הוא לא רק לוודא שבעל המקצוע עושה את העבודה כמו שצריך ולא "מעגל פינות" על חשבונכם, אלא גם שלא תצטרכו אחר כך להזמין שיפוצניק נוסף ולשלם לו כפול כדי לתקן את העבודה שהשיפוצניק הקודם לא עשה אותה נכון. כדאי שגם אתם תכירו שיש חומרים מסוימים שמתאימים לריצוף בתוך הבית ויש חומרים שמתאימים לריצוף חיצוני, שאם למשל מדובר באזור הנוטה להירטב לעתים קרובות כמו ריצוף בבריכה או מסביב לה, או חדר אמבטיה – הרי שיש צורך בחומר חזק יותר המודבק בין האריחים.

כיצד מתבצעת העבודה של ריצוף חדש

ריצוף בית וחצר שייעשה מאפס יקרא ריצוף חדש. יהיה על איש המקצוע ליישר תחילה להניח שומשום (חצץ דק מאוד) ואותו יש להדק היטב. לאחר ההידוק יהיה עליכם להכין את תערובת המלט כדאי לחזק אותה עם חומר ביג'י בונד. לריצוף הבית אפשר להשתמש במלט אפור רגיל אולם במשטחים חיצוניים כדאי לעשות שימוש במלט לבן בדרך כלל שהוא חזק יותר.

ומה זה ריצוף הדבקה?

ריצוף הדבקה הוא בעצם ריצוף קרמיקה חדשה על רצפה קיימת. כדי לחסוך לכם את עלויות והעבודה הכרוכה בשבירת הרצפה הקיימת ופינויה, תוכלו לבצע הדבקה של הריצוף החדש על הרצפה הקיימת. יש לעשות שימוש בחומר מיוחד תחילה כדי להפוך את הריצוף למחוספס יותר כדי שחומרי ההדבקה יחלחלו אל המרצפות טוב יותר וידבקו אליהם. שימו לב כי לא כל סוגי המרצפות מתאים לריצוף מסוג זה. בכל מקרה כדי להיוועץ עם מומחה שלנו באתר המשפצים שלי וכן לקבל כמה הצעות מחיר עבור השירות בלחיצת כפתור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here