עיצוב הבית הוא יותר מאופנה חולפת

0
1647
עיצוב הבית הוא יותר מאופנה חולפת

כשאנו מתכננים כיצד הבית שלנו ייראה, לרוב התמונה הראשונה שעולה לנו בראש לקוחה מהקטלוג האחרון של אחד מהמגזינים המובילים בעיצוב. להשראה הזו מצטרפות תמונות שונות מחנויות ובלוגים לעיצוב שמכתיבים את הטרנד הנוכחי. אולם, עיצוב הבית הוא מעשה שיש לתכנן ולהבין כיצד משתלב בחיינו מעבר לטרנדים חולפים – הוא כאן להישאר.

 

עיצוב הבית הוא יותר ממה שיש לאופנה להציע לנו. הסביבה הביתית שלנו גדולה יותר מטרנדים והתוכן הרדוד לעיתים שהם מציעים. טרנד הוא כללי, לא לוקח בחשבון את הצרכים וההתנהגות שלנו. לכן, כשמתחילים לחשוב על עיצוב מחדש – חשוב לקחת צעד אחורה ולהיעזר במעצבת פנים שתבין את החזון הפרטי שלנו ומקורות ההשראה ותדע להתאים אותם אלינו. בדיוק בשביל זה, חן אברהמוף, מעצבת פנים בתל אביב, תשמח לעמוד לשירותך. 

לבטא את הזהות הפרטית שלנו דרך עיצוב הבית

לעיתים דיירי הבית מעוניינים לחסוך בהוצאות שנראות עבורם מיותרות כמו תכנון ועיצוב מקצועי. הדבר מובן בהחלט אולם, אם מבקשים שהבית שלנו יעוצב בדמותנו, מומלץ לפנות לצד שלישי שיזהה מה ואיך בדיוק להוציא את אותן איכויות מאיתנו – החוצה, אל הבית. עיצוב פנים קלאסי הוא כזה שיתחשב בצרכים שלנו, אבל לא נדע להצביע על כולם בהכרח באותו רגע. על אחת כמה וכמה – לא כשנכנסים לעומק התהליך ומבינים כמה הוא דורשני בכל היבט – בחירות מרובות, תקציבים ייעודיים, אנשי מקצוע עקשנים ועוד. 

כדי להתחיל ולסיים את תהליך עיצוב הבית באופן המיטבי עבורנו, מומלץ להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים שמסוגלת לתפוס את מי שאנחנו גם מבלי להיות חברת הילדות שלנו. כי זה כל מה שצריך לפעמים – לתפוס את המהות שלנו ולדעת היכן לבטא אותה – בגוון ייחודי, בבחירת הריהוט המתאים ומיקומו בחלל. בין אם עיצוב פנים מודרני יוקרתי, הוא הכיוון הטוב ביותר או אקלקטי ואורבני – כל שנותר הוא לתאם פגישת הכרות עם המעצבת חן אברהמוף ולדעת כי אנו ממצאים בידיים טובות.   

מעצבת טובה תוציא את המיטב שבך

כמו שכבר נאמר, עיצוב פנים הוא מעבר לבחירת הצבע בסלון ומיקום המנורה הדקורטיבית. עיצוב פנים הוא להכיר אנשים ולחשוף את מי שהם – בדרך אסטטית ומותאמת אישית ללקוח. חן אברהמוף היא מעצבת פנים בעלת ניסיון עשיר של למעלה מעשור בעבודה מול לקוחת מרוצים שסייע להם לבטא עצמם באופן ייחודי בעולם שכולו עיצוב. לתיאום פגישת הכרות ניתן ליצור קשר במספר הטלפון 050-3381810.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here