עיצוב קלאסי לבית

0
2941
עיצוב קלאסי לבית

לאורך השנים האחרונות, באים והולכים טרנדים בעולם העיצוב – ובייחוד בחומרי הגלם. עם זאת, זכוכית הינה חומר גלם שיהיה תמיד באופנה! בין אם אתם מתכננים לעצב את המטבח, האמבטיה, המרפסת או חללים אחרים בביתכם, עבודות זכוכית מקצועיות ישדרגו את המרחב הפרטי שלכם – ללא כל צל של ספק.

כמו בתחומים אחרים בחיינו, גם בתחום עיצוב הפנים רבים מאתנו עוקבים אחר האופנה והסגנונות איתם רצוי לשדרג את הבית. עם זאת, עקיבא GLASS מציעים פתרונות עיצוב ייחודים וקלאסיים שלא ייצאו לעולם מהאופנה. אנו מדברים כמובן על עבודות זכוכית. החל מהתקנת חיפוי זכוכית למטבח ולאמבטיה, מקלחונים בהתאמה אישית ועד הדפסות דיגיטליות – אנו מספקים עבודות איכותיות ומקצועיות. כמו כן, אנו חורטים על דגלנו ערכי מצוינות ואמינות; ערכים שסייעו לנו לבסס מוניטין גבוה בתחום עבודות הזכוכית.

לעצב את הבית עם חומר גלם איכותי

בבואנו להתחיל במלאכת עיצוב הבית, אנו נאלץ להתמודד עם מגוון רחב של שאלות. האם לשדרג את כל החדרים או רק את חלקם? עם אילו חומרי גלם לעבוד? על שאלות אלו ורבות אחרות תוכלו לקבל מענה מעקיבא GLASS. החל מייעוץ מקצועי וליווי לאורך כל שלבי העבודה, אנו נתאים עבורכם את המוצרים המדויקים ביותר. אחד ממוצרים אלו כולל למשל מקלחונים מעוצבים לאמבטיה. הרי מקלחת מרעננת היא החלק החשוב ביותר ביומנו! כדי להעצים את חוויית המקלחת, נמליץ לכם לשדרג חדר זה עם מקלחון אשר ישרת אתכם כראוי.

כמו כן, עומדות בפניכם סוגי עבודות זכוכית נוספות ומומלצות לא פחות. וזאת, כאשר מעקה זכוכית לבית הוא דוגמא מצוינת. נהנים לעמוד במרפסת ולהשקיף על הנוף? מבלים שעות בבריכה? כדי לשמור על הבטיחות שלכם ובו-זמנית ליצור מראה אסתטי, מומלץ להתקין מעקה זה. מעוניינים להתקין מעקה זכוכית שתול? רוצים שהזכוכית תהיה מחוסמת? אין בעיה! אנו נסייע לכם בכל בקשה.

להתאים את המוצר לדרישות הלקוח

הבית שלנו הוא מבצרנו. בהתאם, עליו להציג מראה הרמוני שישקף את הטעם האישי שלנו. החל מעבודות חיפוי זכוכית לקיר מטבח ועד התקנת מקלחונים – עומדות בפניכם אפשרויות רבות. אנו, בעקיבא GLASS, נשמח לענות על הדרישות שלכם והרבה מעבר. תחום ההתמחות שלנו הוא עבודות זכוכית. כמו כן, אנו מאמינים שאמינות ויחס אישי ומקצועי הוא חלק בלתי נפרד משיתוף הפעולה עם לקוחותינו. התקשרו 052-548-3950.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here