רשתZAGA פינות אוכל משיקה קולקצייה חדשה הכוללת שולחנות אוכל, כסאות אוכל וכסאות בר במגוון עיצובים

0
721
קרדיט צילום: אורית ארנון

רשת זגה – פינות אוכל משיקה קולקציה חדשה של שולחנות אוכל, כסאות אוכל וכסאות בר במגוון רחב של עיצובים. קולקציית השולחנות כוללת שולחנות עגולים, ריבועיים ומלבנים עם הרחבות פרקטיות במגוון גדלים וסגנונות ושילובי חומרים איכותיים, המעניקים חוויה של נוחות ופונקציונליות לצד עיצוב מרשים. קולקציית הכסאות מציעה מגוון רחב של סגנונות, צבעים, חומרים, ריפודים ודוגמאות, המתאימים לכל חלל.

קולקציית השולחנות מתאפיינת בשילובי חומרים: שולחנות מזכוכית עם רגלי מתכת, שולחנות בשילוב עץ ומתכת, שילוב פלטת קרמיקה המעניקה מראה בטון אופנתי, שימוש בעץ במגוון סגנונות: מראה טבעי, אגוז אמריקאי או צבע אבץ דרמתי, המעניק נופח של יוקרה לכל חלל וכן שימוש בטקסטורות ייחודיות גאומטריות.

הקולקציה כוללת מבחר רחב של שולחנות בגדלים המתאימים לכל חלל, קטן כגדול, עם הרחבות של החל מ 50 ס"מ ועד 2 מ', לארוח עד כ 18 סועדים.  בנוסף, לחללים קטנים יותר שולחנות לארוח עד כ- 12 סועדים.

קרדיט צילום: רוני הרמן

קולקציית הכסאות החדשה מציעה מגוון ענק של כסאות המתאימים לכל סגנון עיצוב, ביניהם: סגנון אורבני– כסאות מפלסטיק עם רגלי מתכת, צעיר, קליל ועדכני בצבעוניות נועזת של ירוק, צהוב לצד צבעים קלאסיים: שחור ואפור, סגנון בוהו– כסא עץ בעל מושב מרופד המקנה נוחות מקסימלית, סגנון מודרני– כסאות מרופדים בבד בגווני אפור או בז' עם רגליים שחורות קלאסיות, קלאסי- כסאות דמוי עור בשחור, אפור או חום במראה מלא סטייל, כסאות מרופדים בבד קטיפה במראה יוקרתי בשחור או בז'.

 

מחיר:

שולחנות – החל מ- 3,790 ₪

כסאות- החל מ 270 ₪

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here