סגנונות בעולם העיצוב

0
3217

הטרנד העיצובי קובע את האווירה הביתית המורגשת בבית. בחירת העיצוב תלויה בטעם בני הבית שלפעמים מושפע מהתרבות הסובבת, מחישובי עלויות, מחומרי הגלם העדיפים (ברזל, עץ, זכוכית, פלסטיק) ועוד. אילו מגמות עיצוביות עיקריות שולטות כיום בארץ?

עיצוב מודרני וסגנון אורבני- תעשייתי

עיצוב פנים מודרני ניחן בקווים נקיים, בצורות גאומטריות, בצבעים חלקים ללא טקסטורה ובצבעים אחרים המוגשים במשורה. הוא מתאים במיוחד לחללים רחבים אך לא רק. עיצוב בסגנון זה מאופיין במעט פריטים בחלל, והאווירה הנוצרת מעבירה מסר של מרחב וסדר.

הסגנון האורבני- תעשייתי מזכיר את הסגנון המודרני במיעוט החפצים, בשימוש בחומרי הגלם, בפשטות ובניקיון, אם כי אין במאפיינים אלו להעיד על חוסר מחשבה או פשטות בחשיבה העיצובית. בחירה נבונה בין אלמנטים עיצוביים מייצרת הרמוניה שיוצרת במרחב ניקיון וסדר לא על חשבון תחושת הביתיות החמימה שרובנו מעוניינים בה בעיצוב פנים יוקרתי מודרני.

סגנון אורבני- תעשייתי עושה שימוש באלמנטים כגון בטון חשוף, לבני בריק, חיפויי קיר מזכוכית ומחומרים מעובדים שונים וריהוט מרחף (סניטרי ונוסף). התאורה, מעבר לפונקציונלי, משמשת עולם ומלואו הן מבחינת העיצוב בחומר הגלם והן מבחינת יצירת האווירה. העיצוב האורבני- תעשייתי, כמו גם המודרני, מייצרים תחושתיות פתוחה ונרחבת בשימוש נבון בתאורה הטבעית ובתאורה המלאכותית.

עיצוב מודרני וסגנון אורבני- תעשייתי

הסגנון הכפרי

הסגנון הכפרי נתפס אצל רבים מאיתנו כתשובה האולטימטיבית לפתרון העיצוב החמים הביתי. החומר הוא ברובו טבעי, במיוחד עץ בעיבוד גס, הטקסטיל נותן טאצ' צבעוני ועשיר, והברזל, אם משולב, מוטמע במערך העיצובי באיזון ולכן אינו מייצר תחושה קרה וחדה.

עיצוב בית בסגנון רטרו

חזרה אל שנות הארבעים עד שישים מזמינה אותנו לעיצוב צבעוני וייחודי המשחזר את אותן שנים בססגוניות. עיצוב זה מאופיין כאמור בצבע ובדגמים שונים, בחפצים ישנים המקבלים חיות מחודשת, בזכוכיות אטומות המשמשות לדקורציה ולגופי תאורה, באריחים צבעוניים וכדומה. האיזון נוצר כאשר העיצוב אינו מייצר עומס לעין ושומר עדיין על תחושת מרחב.

איזה סגנון מתאים לכם? משרד לאדריכלות ולעיצוב פנים בהנהלת שירן דדיה המתמחה בתכנון ובעיצוב פנים, ביסס עצמו בתחום העיצוב על ידי למעלה מ 8 שנים של פעילות מוצלחת. הנכם מוזמנים לבחירה מתוך מגוון עשיר של עיצובים המשתלבים בהדמיה תלת ממדית.

מחפשים מעצבת פנים בתל אביב? צלצלו לפרטים נוספים ללא התחייבות 054-5401424.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here