שפה עיצובית חדשה

0
2987
שפה עיצובית חדשה

מתכננים רכישת דירה יוקרתית? חולמים לפתוח עסק חדש? מדובר בשאיפות ראויות וחשובות. כדי להוציא תכניות אלו אל הפועל, תדרשו לבצע שלל משימות, כאשר אחת המרכזיות שבהן היא עיצוב פנים ותכנון אדריכלי של המבנה. כך, תוכלו להבטיח כי מגוון האורחים שיבקר אתכם יזכה לחוויה בלתי נשכחת.

קניית בית היא, ללא ספק, צעד חשוב בחייהם של רבים. כדי לוודא כי נכס זה מחזיק בפוטנציאל רב, מומלץ לפנות אל סיגל וייס – מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות. אשמח לסייע כלם בבדיקת הנכס וכדאיותו, כמו גם עיצוב החדרים השונים כך ישקפו את אופייכם על הצד הטוב ביותר.

להלביש בתים ומשרדים – שלב אחר שלב

בין אם מדובר במעבר לבית פרטי או פתיחת משרד חדש, חלק מהמשימות אותן עליכם לבצע היא, כאמור, עיצוב פנים החדרים השונים. בשל כך, מומלץ להסתייע בשירותיהם של מעצבי פנים בצפון. אנשי מקצוע אלו יעזרו לכם לעשות סדר בבלגן, לגבש תכנית פעולה – ולדבוק בה עד התוצאה המוצלחת.

לאורך מפגש הייעוץ עם מעצב הפנים, תדונו במגוון נקודות חשובות. ראשית, יהיה עליכם לבנות אסטרטגיה עיצובית. למה הכוונה? בין אם מדובר בעיצוב כפרי או אקלקטי, כדי שמרחב המגורים או העבודה ישדרו אמירה חזקה, יש לבחור בקו ויזואלי חזק ומיוחד. לאחר מכן, יהיה עליכם לקבוע היכן ימוקמו הרהיטים השונים בכל חדר, עם אילו וילונות תרצו לקשט את החלונות, כמו גם עבודות החיפויים למטבח ולחדר האמבטיה, לצד גיבוש תכנית החשמל והתאורה.

השלבים הבאים בתכנית העבודה כוללת את הכנתו של כתב הכמויות, לצד בחירת הקבלן אשר יוציא אל הפועל את עבודות השיפוצים, לצד ביקורים קבועים באתר עצמו. כדי לבצע פעולות אלו על הצד הטוב ביותר, חשוב לבחור את הצוות המקצועי ביותר, כמו גם לבנות לוחות זמנים ריאליים. בסיומו של שלב זה, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה, שכן כל שנותר לכם לבצע הוא את הלבשת הבית.

להתאים את העיצוב ללקוח

מעצבי פנים ואדריכלים הינם מקצועות משיקים, כאשר שניהם נוגעים בחזות האסתטית של מבני מגורים ועסקים. מחפשים משרד אדריכלים בחיפה? כל שעליכם לעשות, הוא לפנות אל סיגל וייס, מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות, המתמחה בעיצוב ובתכנון המרחב האישי והציבורי של לקוחותיה. אני מביאה לכל פרויקט את הניסיון, הידע והחזון היצירתי שלי. 054-467-2015.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here