הדפסה על קנבס לעיצוב הסלון

0
2505
הדפסה על קנבס לעיצוב הסלון

אולי לא ידעתם אבל כיום אתם יכולים לבחור איזו תמונה מתאים לכם שתהיה באחד מחדרי הבית, מבלי הצורך לכתת את רגליכם עד לחנות התמונות הקרובה, שם תצטרכו להסתפק בתמונה ממבחר התמונות שקיים שם, גדול או קטן ככל שיהיה, עדיין מאוד יכול להיות כי האף אחד מן התמונות שנמצאות בחנות לא באמת תפנה לטעם האישי שלכם. מה גם שמאוד יכול להיות שאתם רוצים שהתמונה תהיה ייחודית, ולא תתקלו בתמונה כזאת בסלון של חברים למשל.

מה הפתרון לכל אלה?

ובכן, לאחרונה ישנם אתרים רבים אשר מספקים ללקוחות תמונות עם הדפסה על קנבס, כאשר הלקוח יכול לבחור, בין כל יתר האפשרויות , את התמונה אשר תופיע על גבי הקנבס.

מהן יתר האפשרויות אתם שואלים? ובכן אתם יכולים להתפנק עד הסוף ולעצב לעצמכם תמונה מיוחדת שתמלא אתכם באושר בכל פעם שתתגלה לנגד עיניכם.

תמונה על בד קנבס לעיצוב הבית

אתם יכולים לבחור תמונה בהדפסה על קנבס עבור כל אחד מחדרי הבית, מבין שלל התמונות שצברתם לעצמכם על גבי כרטיס זיכרון ולא בוצע בהן שימוש ממשי. אם מדובר בתמונה אישית שמהווה קולאז' של בני המשפחה ואותה אתם רוצים לשים בחדר השינה, או אם אתם רוצים ליצור פזל של שלוש תמונות המורכבות מאותה תמונה אחת. או אפילו לעצב לעצמכם תמונת פסיפס שתככב בסלון שלכם ותיצור את המראה העיצובי שעניין אתכם.

אפשרויות העיצוב הן אינסופיות וכל אחד מן העיצובים יכול להיות במגוון של גדלים על מנת שהתמונה תהיה בפרופורציות הולמות לחלל החדר הרלבנטי.

מה לגבי העלות של כל העיצוב האינדיווידואלי הזה?

בהשוואה למחיר של תמונות "רגילות" אותן אנו רוכשים בחנויות ומגיעות בתבנית שהועתקה ונמכרת לא רק עבורכם, התמונות שרואים על מתקני תצוגה בכל מקום, מדובר בהוצאה ממש לא גבוהה של כסף, וביחס לעיצוב האישי כל כך, אולי בהוצאה קטנה, כמובן בהתאם לגודל של התמונה ולעבודה הנדרשת עבורה.

תמונה על בד קנבס – מתנה מושלמת

הדפסה של תמונה על גבי בד קנבס יכולה לשמש גם בתור מתנה נהדרת לקרוב משפחה, שמעבר למקום המושלם שלה בקיר שבסלון, אתם גם מביאים את המתנה הכי אישית ומקורית שניתן להביא לאדם קרוב. אין ספק שתקבלו תגובות נרגשות , במיוחד אם הצלחתם לבחור את התמונה או אוסף של תמונות שייגעו באותו אדם קרוב שחוגג יום הולדת. לדוגמא, אתם יכולים לצוות יחדיו תמונות של כל בני המשפחה, נכדים, נינים, ילדים ולהעניק תמונת קולאז' בתור מתנה לסבא וסבתא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here