עיצוב מטבחים – מספר דגשים להתאמה אישית

0
2944
עיצוב מטבחים – מספר דגשים להתאמה אישית

עיצוב מטבחים היה ונשאר אחד הנושאים החשובים בעיצוב הבית היות והמטבח הוא החדר המרכזי במרבית הבתים. עיצוב מטבחים כיום שונה באופן מהותי ממה שהיה מקובל בעבר וכנראה שבעתיד נראה סגנונות ועיצובים חדישים שיעניקו אור ומראה חדש לבית ולמטבח בפרט.

אלמנטים שכדאי לבחון לפני שמחליטים על עיצוב מטבחים:

  • – קירבה בין האזורים השונים במטבח: אומנם מטבח רחב ידיים נראה טוב, מרגיש מאוד מרווח, אך חשוב לשמור על קירבה בין האזורים השונים במטבח בכדי ליצור מטבח נוח לשימוש.
  • -שמירה על היגיינה: העיקרון שמנחה עיצוב מטבחים הוא לרוב יעילות ושימושיות. על כן חשוב לשים דגש על איטום ארונות המטבח ועל האפשרות לשמור על ניקיון בכדי למנוע חשיפת האוכל למזיקים.
  • -כשרות: מטבחים מעוצבים רבים תוכננו בחו”ל ואינם נוחים ונעימים לשימוש עבור שומרי כשרות, מומלץ להתאים את המטבח לדרישות הספציפיות שלנו. עיצוב מטבחים זה לא רק המראה זה גם העיצוב שמתאים לאופי של הבית שלנו.
  • -בטיחות ילדים: עיצוב מטבחים באירופה מתמקד במראה ולרוב מותאם עבור בתים עם מספר מועט של ילדים או לבתים ללא ילדים. חשוב לבדוק כי המטבח בטיחותי עבור ילדים.
  • -עיצוב מטבחים בבית ישן: בתים שאינם חדשים לעיתים סובלים מבעיית רטיבות בקירות. לעיתים גם הבתים היפים ביותר הם לא חדשים וחשוב לבדוק אם המטבח החדש והיפה שאנו מתקינים מתפרק בקלות במקרה בו צריך לטפל בקירות. מומלץ ורצוי להחליף צנרת ישנה או לטפל בבעיות רטיבות בטרם התקנת מטבח חדש.

כאשר מגיעים לשלב בו מחליטים איזה עיצוב מטבחים הוא המתאים ביותר עבורנו כדאי וחשוב לא להסתכל רק על העיצוב היפה והחדשני ביותר אלא לבחור את העיצוב שהוא הכי מתאים לסגנון החיים שלנו ולצרכים שלנו, כגון: כשרות, התאמה לילדים או מטבח שניתן להזיז במקרה של תקלת תשתיות בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here