עיצוב הבית עם תמונת קיר

0
5705
תמונות קיר לבית
קרדיט : https://www.mikoo.co.il/

 

אנשים שרוצים להוסיף צבע לחייהם, חייבים לתלות תמונות קיר בביתם. תמונת קיר נכונה בסלון או בפינת האוכל יכולה לשלוח אתכם לרגע לסיבוב בעולם שאתם זקוקים לו. הבית שלכם הוא מקום מבצרכם וכמה נעים לשהות בבית שאתם אוהבים. הדר הוד היא ממעצבות הפנים המוערכות יותר באזור השרון והמרכז ולא בכדי. היא מספקת שירותים מגוונים של ייעוץ אדריכלי, הכנת תוכניות בניה, בחירת חומרי עיצוב באולמות תצוגה, בחירת קבלני משנה ועזרה בליווי עבודות השיפוץ והבנייה.

תמונת קיר
קרדיט : https://www.mikoo.co.il/

תמונות קיר מגניבות

חשבתם פעם לתלות תמונות קיר בביתכם? אבל לא תמונות קיר רגילות ומשעממות אלא מגניבות ומדליקות, מקוריות וייחודיות, כאלה שלא רואים בכל בית וייתנו לאורחים שלכם ריכולים עסיסיים לדבר עליהם, ריכולים כאלה טובים על עיצוב מושלם שמכיל בתוכו תמונות קיר משגעות. אם לא חשבתם על כך עד עכשיו, תתחילו, כי תמונות קיר מגניבות ישדרגו את הבית שלכם ויתנו לו לוק מתחדש שאתם צמאים לו בחודשים האחרונים ובייחוד שרובנו עברנו לעבוד מהבית. כשתתחילו לחפש תראו שקיימות אופציות רבות החל מתמונות אבסטרקטיות לתמונות של חוף מרהיב או תמונות עירוניות, תמונות בחלקים, בזוגות, בשלישיות, תמונות של ארץ ישראל, תמונות בשחור לבן, תמונות בסגנון נורדי, תמונות פופ ארט, תמונות של חיות, אנשים, דמויות, פרחים, טבע ואני יכולה להמשיך עוד ועוד. אז איך בוחרים ומאיפה מתחילים? ראשית לכל אחד טעמו האישי וכדאי להתאים אותו עם בן או בת הזוג שחיים אתכם ואולי גם עם הילדים. שנית, יש לחשוב היכן התמונה תתלה, אולי מקום התמונה בבית יכוון אתכם יותר לבחירת התמונה הראויה. שלישית, אם כבר תוספת של תמונות קיר בבית אולי כבר תרצו לשנות את העיצוב שלו ואז כדאי להתייעץ עם אשת מקצוע, מעצבת פנים מנוסה שאתם מתחברים אליה. בכל מקרה, שימו לב לרכוש תמונות קיר איכותיות שיאירו את ביתכם באור שמגיע לכם ויתנו לכם השראה.

תמונות קיר גם בהדפסה על קנבס

תמונת קיר יכולה להיות גם שלכם! יש לכם תמונה שאתם אוהבים? הצטלמתם בחתונה של הילדה ויצאה תמונה מושלמת? ניתן להדפיס אותה בגלריות מובחרות, באיכות טובה, למסגר ולהכין לתלייה במידות שאתם בוחרים. מתלבטים איזו תמונות קיר? כנסו לאתר של הדר הוד עיצוב פנים, הרימו את הטלפון והתייעצו. הדר היא אשת מקצוע יצירתית וחדשנית. היא מעצבת בקווים אלגנטיים ונקיים, בעיקר בסגנון מודרני וקלאסי ותמיד מוכנה לעזור בתחום שהיא הכי אוהבת וטובה בו- עיצוב פנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here