שתית טבעון צל אורנים TWO – חווית מגורים לכל המשפחה

0
1600
שתית טבעון צל אורנים TWO – חווית מגורים לכל המשפחה
קרדיט שתית

העמק הוא חלום, והחלום קרוב מתמיד עם תנופת הבניה האזורית. תושבי האזור יעידו כי לגדול באזור ירוק, מוקף בטבע ומרחבים, זה כבר מציאותי לחלוטין ובהחלט לא חלום. תנופת הבניה נמשכת, והמרחבים הירוקים הפכו כבר מזמן לשם דבר, במיוחד באזור טבעון היוקרתי והמבוקש.  פרויקט שתית טבעון צל אורנים, הוא אחד מהפרויקטים המיוחדים והמבוקשים באזור, כאשר הוא נמצא במקום אסטרטגי הן מבחינת הנגישות מכל הארץ, הצפון והדרום מאחר והוא נמצא בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, והן מבחינת האזור היוקרתי והשטחים הירוקים. שתית טבעון הוא מהפרויקטים המובילים שנבנו באזור, והוא מיועד לזוגות צעירים, משפחות ותיקות ומשפחות צעירות.  

שתית טבעון: לגור בעמק בנוחות 

פרויקט שתית טבעון נמצא בין שדותיה של טבעון, הפורחים והמוריקים לאורך כל ימות השנה. הציר המרכזי בו טבעון ממוקמת, מעניק למגורים בה ערך מוסף. פרויקט נמצא  בסמוך לכביש 70 ולכביש 75, 5 דק’ נסיעה מכביש 6, ו 20 דק’ מחיפה. פרויקט מוביל נוסף הוא צל אורנים – טבעון TWO, עוד פרויקט דגל של שתית טבעון שמתוכנן לכבוש את העמק עם המפרט המיוחד והיוקרתי שלו. בפרויקט 29 דירות בשלושה מבנים בני 3 ו 4 קומות כל אחד. המבנים הם בעלי עיצוב כפרי, ותמהיל הדירות כולל דירות בנות  3, 4, 5, ו 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מרהיבים.

שתית טבעון: נוף מרהיב ומפרט עשיר

פרויקט שתית טבעון צל אורנים – טבעון TWO הוא אחד מהפרויקטים המסוגננים שנבנים באזור והושקעה מחשבה רבה בכל המפרט שלו. הכניסה כוללת לובי כניסה מעוצב, מעלית וחניה פרטית, בדירה דלת כניסה מעוצבת, ריצוף 80*80 גרניט פורצלן במבחר דגמים וגוונים, חשמל תלת פאזי, הכנה למערכת קולנוע ביתית, זגוגית בידודית ואף תריסים חשמליים. לנוחות הדיירים קיימת מראש הכנה למיזוג מיני מרכזי. המטבח העשיר כולל מטבח עליון ותחתון, שיש קיסר במבחר דגמים, כיור בהתקנה שטוחה, הכנה למדיח כלים וחיפוי דקורטיבי מעל לשיש במבחר דגמים. זה הזמן שלכם לחיות ביוקרה במרחב הפתוח עם כל הירוק היפה מסביבכם עם הפרויקט של שתית.

חברת הבנייה שתית

החברה רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001, המעידים על עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר לאיכות בנייה. בעשור האחרון, ביצעה הקבוצה למעלה מ-500 פרויקטים ברחבי ישראל מדן ועד אילת. עם לקוחות החברה נמנים למעלה מ–4,000 משפחות ביחידות הדיור הפזורות ברחבי הארץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here