איך בוחרים אדריכל לתכנון הבית או העסק?

0
2073
איך בוחרים אדריכל לתכנון הבית או העסק?

אם יש משאב אחד גורלי ומשמעותי במיוחד, וזה נכון בכל תחום ובעולם העיצוב והאדריכלות בפרט, הרי זהו המשאב האנושי. בעל המקצוע שאחראי על תכנון הבית, המשרד, החנות או מתחם העסקים, זהו האדם שעל כתפיו מונחת הצלחת הפרויקט כולו. אז לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי לוודא שיש לצדכם מקצוען אמיתי, עם תעודות וניסיון, ורצוי גם עם המלצות. כדי להתחיל בתהליך העבודה, אתם מוזמנים לפנות אל איליה שלומוב – עיצוב ואדריכלות פנים.

קיבלתם המלצות? התחלה טובה

כולנו רוצים לדעת שאנחנו בוחרים את האנשים הטובים ביותר לכל משימה ולכל אתגר. זה נכון במיוחד כשמדובר בפרויקטים גדולים ומורכבים, עם תקציבים גדולים והמון פרטים קטנים שיכולים לשנות את התמונה כולה. עיצוב בתים מודרניים או פנטהאוזים יוקרתיים הוא מהלך שמחייב ערנות רבה והיכרות טובה עם השטח, ואם יש לכם המלצות על אדריכל מקצועי אתם בהחלט בנקודת פתיחה נהדרת. בין אנשי המקצוע המומלצים והטובים ניתן למצוא את איליה שמולוב, שליווה עשרות פרויקטים של תכנון ועיצוב דירות, וילות, מתחמי עסקים וחנויות.

קבעו פגישה ובדקו את הכימיה

האדריכל שלכם יהווה ציר מרכזי מאוד בכל שלבי התהליך, וזו סיבה מספיק טובה לבחון את הקשר האישי ואת הכימיה ביניכם. עיצוב פנים חנויות ועסקים כולל שלל פרטים קטנים וגדולים, תקציבים מורכבים ובעיקר תכנון המבוסס על היעדים והמטרות שלכם. בתהליך הזה רצוי שיהיה לצדכם בעל מקצוע שמבין את הסגנון ואת העדפות האישיות שלכם, זה שיידע להקשיב ולהפוך את החזון שלכם למציאות מרהיבה.

תיק עבודות (אבל לא רק)

אתם מתכננים את המשרד החדש שלכם, ובאופן טבעי אתם מחפשים מעצבים שיוכלו להבין את הסגנון האישי שלכם. זוהי מחשבה נכונה אבל לפני שאתם מקבלים החלטה מומלץ לבחון את תיקי העבודות של המעצבים ולזהות לא רק סגנון – אלא דיוק ואיכות. עיצוב פנים משרדים תלוי ביצירתיות, בגמישות המחשבה וביכולת של המעצב שלכם לתכנן את המשרד שמתאים בדיוק לכם. יכול להיות שתיק העבודות שלו ישקף את המגוון, את הניסיון ואת הידע המקצועי, גם אם לא תמצאו משרד בסגנון שעונה על העדפות הסטיילינג שלכם.

ניסיון, ניסיון ועוד ניסיון

מעל לכל, משרד אדריכלות ועיצוב פנים הוא משרד שאמור להציע לכם מהניסיון הרב שלו בתכנון, בפיקוח ובניהול פרויקטים הזהים לפרויקט האישי שלכם. עם הניסיון של איליה שמולוב בשטח אתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות, ושיש מי שדואג לתוצאה האידאלית עבורכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המשרד כבר עכשיו בטלפון 050-6855651.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here