פרסום מודעה בעיתון – כתיבה מנצחת

0
1807
פרסום מודעה בעיתון – כתיבה מנצחת
מקור pixabay

פרסום מודעה בעיתון הוא אחת הדרכים היותר מוצלחות להשיג מגוון רחב של מטרות עסקיות ואישיות. פרסום בעיתון יכול להוות פתרון מצוין לגיוס כוח אדם לעסק או לחברה או אפילו גיוס של פרילנסרים לעבודות או לפרויקטים זמניים. מהם היתרונות של פרסום מודעה כאמור על פני שיטות קיימות אחרות לגיוס כוח אדם או למגוון מטרות? כיצד ניתן למקסם את התועלת בפרסום המודעה? בשורות להלן נרחיב את היריעה בנושא פרסום בכלל ופרסום בעיתונות הכתובה בפרט.

כל היתרונות בפרסום בעיתון של מודעות

אחד היתרונות הבולטים של פרסום מודעה בעיתון מכל סוג שהוא, הוא המספר הגדול מאד יחסית של קוראים הנחשפים למודעה במהלך הקריאה. תכנון נכון של המודעה מבחינת הנוסח, הגודל והמיקום, עשוי להגביר ולשפר את האפקט שלה. יתרון נוסף וחשוב של פרסום המודעה בתקשורת הכתובה, נוגע להשפעה שלה על הקוראים. בניגוד למודעות המוצגות באתרי האינטרנט, המאפשרים במקרים רבים לקוראים להתעלם מן המודעה, הרי שבעיתון הקורא פשוט נחשף לה, כל זמן שהוא ממשיך לקרוא את הידיעה או הכתבה שאותה בחר לקרוא. אם תוכן המודעה תואם את האופי של העיתון שבו היא מתפרסמת, הדבר מגדיל מאד את הסיכויים שהמודעה תגרום לקורא לכל הפחות התקשרות והתעניינות במוצר או בשירות שהיא מציעה. יתרון חשוב לא פחות – המודעה נמצאת בהישג ידו של הקורא, כל זמן שהעיתון נמצא אצלו. זה יכול להיות מספר שעות, אבל זה יכול להיות גם מספר ימים, תלוי בסוג המידע שיש בעיתון.

איך ניתן לשפר את התועלת בפרסום המודעה

שיפור התועלת והאפקטיביות של פרסום מודעה בעיתון, נוגע לכמה אמות מידה שונות. הדבר הראשון הוא ניסוח נכון של המודעה. הניסוח צריך להיות קצר וקולע מצד אחד, אבל להעביר את המסר באשר למוצר או לשירות המוצעים בה מצד שני. לכאורה מדובר בדבר פשוט, אבל למעשה צריך תחכום רב להשגת המטרה. באשר לעיצוב  גם לו יש חשיבות רבה. ככל שהמודעה תהיה אסתטית יותר והצבעים בה יהיו תואמים למסר שהיא מעבירה, כך תהיה מידת ההיענות של מי שנחשף למודעה גבוהה יותר. דבר נוסף שלשוב להדגיש – המודעה חייבת להיות מסונכרנת עם העיתון או אמצעי התקשורת שבו היא מתפרסמת. לא הגיוני, למשל, לפרסם מודעה על מוצרים לתינוקות בעיתון שעוסק בכלי עבודה. מצד שני, הגיוני לפרסם לפלטפורמת מסחר בבורסה בעיתון כלכלי. פרסום בעיתון והגדלת המכירות מעניינים אותך? זה המקום הנכון עבורך. זה המקום וזה הזמן ליצור איתנו קשר והמומחים שלנו יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here